Do agencji Front Brand Integrated dołączyła Kamila Kujawska–Krakowiak, która będzie łączyć funkcje dyrektora strategicznego, oraz członka zarządu. Jak zapowiada chce zbudować zespół, profesjonalistów zdolnych do konkurowania z największymi graczami na rynku.
Jak powiedział Rafał Krystosiak, dyrektor agencji FBI, dołączenie do naszego zespołu tak doświadczonego managera jak Kamila jest ściśle związane z realizowanymi przez nas projektami, oraz planami rozwoju i rozbudowy poszczególnych działów. Jestem pewien, że szybko uda nam się wspólnie ugruntować pozycję FBI jako jednej z najbardziej twórczych agencji marketingowych na rynku.
Według Kamili Kujawskiej–Krakowiak, FBI ma wszelkie atuty by w krótkim czasie tak się stało. Widzę nie tylko wielki potencjał w tych ludziach ale również duże zapotrzebowanie rynku na to co robimy, tj. unikatowe i niestandardowe rozwiązania z zakresu reklamy i marketingu doświadczeń.
Kamila Kujawska–Krakowiak od ponad 12 lat tworzy i wdraża projekty związane z komunikacją w obszarze PR, CSR oraz CCR, łącząc to m.in. z funkcjami szkoleniowcy i wykładowcy akademickiego. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i sponsoringu. Jest prezesem Fundacji Commitment to Europe arts & business, promującej sponsoring oraz CCR jako formę współpracy światów biznesu i sztuki. Współautorka publikacji „Sponsoring kultury i sztuki w praktyce” oraz autorka licznych opracowań dotyczących sponsoringu i PR.
Front Brand Integrated to agencja marketingu doświadczeń, która bazując na osobistym zaangażowaniu konsumentów, główny nacisk kładzie na tworzenie autentycznych więzi pomiędzy marką, a jej potencjalnym odbiorcą. FBI tworzy rozwiązania, które generując przeżycia, doświadczenia i emocje, przekładają się na wzrost sprzedaży produktów i usług.