Dobroteka, nowoczesny salon meblowy z Dobrodzienia, rozpoczął współpracę z Agencją Mediów Społecznościowych PoProstu.Net.
Agencja mediów społecznościowych PoProstu.Net, wchodząca w skład Grupy AMP Media, będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii obecności firmy Dobroteka w mediach społecznościowych. W szczególności jej działania skoncentrują się na kreowaniu wizerunku Dobroteki w social media, tworzeniu aplikacji, organizacji eventów oraz prowadzeniu fanpage’ów. Powyższe działania realizowane będą na najpopularniejszych portalach: Facebook, Pinterest, Twitter i YouTube.
Celem komunikacji w social media jest edukacja rynku oraz zachęcenie do odwiedzin Dobroteki i uczestnictwa w licznych wydarzeniach organizowanych na terenie obiektu. Najważniejszym narzędziem jest profil na Facebooku, na którym pokazana jest Dobroteka od wewnątrz, dzięki czemu Fani mogą poznać działalność firmy i atrakcje, które oferuje. Działania dążą do stworzenia wizerunku firmy jako eksperta w dziedzinie meblarstwa i miejsca przyjaznego Klientom.
Z kolei profil na portalu Pinterest będzie wizytówką firmy, gdzie użytkownicy znajdą bogatą galerię zdjęć z wnętrza Dobroteki i aranżacji przedstawiających oferowane produkty oraz fotorelacji z odbytych wydarzeń.
Pozostałe kanały zostaną wykorzystane do promowania aktualnych przedsięwzięć.