e-point SA zaprojektował nową stronę dla nazwa.pl

e-point SA przygotował projekt nowej strony internetowej dla nazwa.pl. Intuicyjny, funkcjonalny, elastyczny – taki jest obecnie serwis lidera polskiego rynku rejestracji domen i usług hostingowych.

Projekt serwisu nazwa.pl właśnie ujrzał światło dzienne. Udało się unowocześnić stronę www, dodać nowe funkcjonalności, sprawić, by była bardziej intuicyjna. e-point zaprojektował elastyczny system, który można łatwo dostosowywać do zmieniających się potrzeb biznesowych.

Projektując system, zespół e-point pogodził wygodę ostatecznych użytkowników strony z założeniami biznesowymi serwisu nazwa.pl. Zmiany mają na celu:

  • poprawienie konwersji,
  • usprawnienie cross-sell i up-sell, poprzez subtelne proponowanie użytkownikom powiązanych produktów,
  • podawanie dedykowanych informacji o cenach domen, dzięki identyfikacji profilu użytkownika na początku zakupów,
  • dbałość o wygodę użytkowników, poprzez wprowadzenie wielu ergonomicznych rozwiązań, takich jak historia wyszukiwań domen czy podręczny schowek,
  • wprowadzenie możliwości wygodnej finalizacji zamówienia za pomocą przyjaznego użytkownikowi koszyka i różnych opcji płatności.

Opracowanie prototypu funkcjonalnego systemu wraz z propozycją oprawy graficznej zwieńczyło pracę e-point. Już teraz możemy oglądać efekty implementacji projektu. Zapraszamy do odwiedzania strony nazwa.pl w nowej odsłonie i dzielenia się opiniami na jej temat. Więcej o projekcie serwisu: www.e-point.pl/klienci/nazwapl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu