Interactive Intelligence w kwadrancie liderów raportu czołowej firmy analitycznej

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań biznesowej komunikacji IP, została umieszczona w kwadrancie liderów raportu Gartnera „2012 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide”(1).

„W zeszłym roku dokonaliśmy kilku dużych inwestycji, aby umocnić naszą pozycję lidera w dziedzinie infrastruktury centrum kontaktowego” – powiedział założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald E. Brown. – „Przeznaczyliśmy znaczne środki na rozwój modelu cloud oraz na przejęcia, które wzmocniły naszą globalną obecność.”

„Niezależnie od strategicznych inwestycji, wciąż koncentrujemy się na rozwoju naszego produktu, oferując naszym klientom nowe funkcje centrum kontaktowego, takie jak analiza mowy w czasie rzeczywistym lub najnowsza oferta do obsługi klientów mobilnych. Chcemy zachować status dostawcy najbardziej kompletnego i niezawodnego rozwiązania contact center” dodał Brown.

Liderzy raportu Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure to według Gartnera „producenci o ugruntowanej pozycji z bogatą ofertą, znacznym udziałem w rynku, szerokim zasięgiem geograficznym, klarowną wizją ewolucji potrzeb centrów kontaktowych i udowodnionymi osiągnięciami w dostarczaniu produktów dla centrów kontaktowych. Mają dobrą pozycję za sprawą bieżącej oferty i istnieje duże prawdopodobieństwo, że będą nadal dostarczać czołowe produkty. Liderzy niekoniecznie oferują najlepsze rozwiązania niezależnie od potrzeb klienta. Jednak ogólnie rzecz biorąc, ich produkty są solidne i często mają pewne wyjątkowe możliwości. Ponadto producenci ci dostarczają rozwiązania, które cechują się względnie niskim stopniem ryzyka.”

Firma Interactive Intelligence wprowadziła na rynek swój wszechstronny pakiet oprogramowania komunikacyjnego IP, Customer Interaction Center™ (CIC), w 1997 roku. Został on zaprojektowany jako pojedyncza platforma, która eliminuje koszty i złożoność wprowadzaną przez systemy wielopunktowe. Platforma CIC oparta na protokole SIP zawiera aplikacje dla konsultantów i kierowników centrów kontaktowych, a także aplikacje do komunikacji zunifikowanej dla użytkowników biznesowych. Może być wdrażana lokalnie lub w modelu chmury.

Z pełną treścią raportu Gartnera można zapoznać się pod linkiem: www.inin.com/MQ.

1. Gartner „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide”, D. Kraus, G. Johnson i S. Blood, 27 czerwca 2012 r.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu