Sieć Novinet pozyskała w I półroczu prawie 60 nowych serwisów partnerskich

Novinet, sieć reklamy display należąca do Novem Group, zwiększyła w ciągu I półrocza br. liczbę współpracujących z nią na stałe wydawców o 30 proc. Zasięg sieci według wskaźników z badania Megapanel PBI/Gemius, wzrósł w tym czasie o ponad 1,5 miliona Real Users.

Liczba serwisów zrzeszonych w sieci Novinet wzrosła z 200 w styczniu br. do 257 w czerwcu. Nowymi partnerami sieci Novinet, którzy dołączyli do niej w I półroczu, są m.in. Wykop.pl, Salon24.pl, Zoover.pl, PolskieRadio.pl, Tipy.pl, Biomedical.pl, Ekologia.pl.

Według danych z badania Megapanel PBI/Gemius za okres styczeń – czerwiec, zasięg sieci Novinet wzrósł w tym czasie z 13,76 mln Real Users (RU) do 15,28 mln RU – a więc o ponad 1,5 mln RU.

Według danych z tego samego badania sieć Novinet jest liderem wśród sieci reklamowych w kategoriach takich jak: motoryzacja (2,49 mln RU, zasięg 12,72 proc.), informacje i publicystyka (6,05 mln RU, zasięg 30,92 proc.), oraz sklepy (4,98 mln RU, zasięg 25,44 proc.).

Wśród marek, które reklamowały się w tym okresie w sieci Novinet, znalazły się m.in. Netia, Home.pl, T-Mobile, czy Skandia.

– Sieć reklamy display jest częścią Novem Group, która skupia trzy marki: Novem Performance, Novinet i Mobilvi. Naszym głównym celem jest oferowanie usług zwiększających efektywności działań naszych klientów w internecie. Dlatego oprócz atrakcyjnej powierzchni reklamowej w Novinet udostępniamy i stale rozwijamy paletę nowych możliwości technologicznych, takich jak audience targeting, retargeting czy retargeting dynamiczny. Wyniki kampanii prowadzonych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi targetujących pozytywnie zaskakują współpracujących z nami reklamodawców i wydawców – mówi Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem Group.

Sieć Novinet rozpoczęła działalność w listopadzie 2011 r. Do emisji reklam wykorzystuje OpenX Enterprise, jeden z najnowocześniejszych adserwerów na świecie – właśnie w oparciu o tę technologię sieć oferuje usługi audience targetingu oraz retargetingu. Reklamodawca może skierować reklamę do precyzyjnie zdefiniowanego odbiorcy, na podstawie danych zgromadzonych w bazach Novinet. Dla wydawców oznacza to możliwość emisji reklam ściśle targetowanych na użytkowników ich witryny, a tym samym większe zainteresowanie reklamodawców powierzchnią, dostęp do dużych budżetów reklamowych i okazję na zwiększenie przychodów z emisji reklam.

– Warto pamiętać, że dla precyzyjnego kierowania przekazu, a więc zwiększania jego efektywności, równie ważne jak technologia są wiarygodne dane o użytkownikach. A i w tym obszarze Novinet wyróżnia się na rynku, dzięki partnerstwom z największymi portalami społecznościowymi, porównywarkami czy serwisami e-commerce, które dostarczają danych do budowy segmentów wykorzystywanych w audience targetingu – dodaje Jacek Pasławski.

Źródło: Novem Group

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu