Cardif i SAS – partnerstwo strategiczne

W czerwcu bieżącego roku firmy Cardif i SAS Institute podpisały umowę o strategicznym partnerstwie w obszarze projektów informatycznych, usług konsultingowych i szkoleniowych.

Pierwszym wspólnie realizowanym projektem jest wdrożenie Hurtowni Danych oraz platformy raportowo-analitycznej w oparciu o rozwiązanie SAS® Insurance Analytics Architecture.

Dzięki zastosowaniu kompleksowej platformy firmy SAS, Cardif zoptymalizuje koszty budowy Hurtowni danych i środowiska Business Intelligence oraz zminimalizuje ryzyko związane z integracją rozwiązań od wielu dostawców. Wdrożenie platformy raportowo-analitycznej posłuży wsparciu kluczowych procesów podejmowania decyzji w Cardif.

„Do realizacji hurtowni danych i całościowego środowiska raportowo-analitycznego firmy wybraliśmy Platformę SAS głównie ze względu na kompleksowość i funkcjonalności rozwiązania SAS oraz kompetencje zespołu wdrożeniowego” – komentuje Michał Gorczyca, Dyrektor Departamentu Operacyjnego i Informatyki w Cardif – „Wdrożenie, które realizujemy wspólnie z SAS Institute, pozwoli na pełne wykorzystanie dostępnych w organizacji danych w celu budowy przewagi konkurencyjnej Cardif w Polsce”.

„Kompleksowa wiedza o wszystkich aspektach działalności organizacji oraz dostępność wiarygodnej informacji w użytecznej biznesowo formie, to kluczowe elementy sprzyjające efektywnemu zarządzaniu. Jesteśmy dumni, że Cardif wybrał firmę SAS jako partnera przy realizacji tego strategicznego dla firmy projektu. Wierzę, że technologia SAS, doświadczenie w realizacji zaawansowanych projektów informatycznych oraz branżowa wiedza ubezpieczeniowa konsultantów SAS przyczynią się do sukcesu projektu, a wdrożone rozwiązanie będzie efektywnie wspierać rozwój biznesu firmy Cardif na polskim rynku.” – powiedziała Anna Muszyńska, Dyrektor Działu Ubezpieczeń, SAS Institute.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu