Agencja OSTRYGA wprowadza usługę optymalizacji kampanii na Facebooku

Agencja strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA wprowadza do swojej oferty innowacyjną usługę Facebook Ads Optimization, czyli optymalizację kampanii reklamowych w serwisie Facebook. Pozwoli ona na znacznie lepsze gospodarowanie budżetami Klientów i realne zwiększenie efektywności prowadzonych działań.

Facebook Ads Optimization pozwala na rozliczanie wydatków reklamowych nie tylko w standardowym modelu CPC, ale przede wszystkim w modelach efektywnościowych. Klienci mogą więc płacić za skutecznie pozyskanych fanów, użytkowników aplikacji, a nawet, w szczególnych przypadkach, za leady sprzedażowe. Umożliwia również automatyczną selekcję najskuteczniejszych zestawień kreacji i tekstów, co w konsekwencji zapewnia znacznie wyższą skuteczność kampanii realizowanych w ramach nowej usługi. FAO jest innowacyjnym narzędziem do optymalizacji kampanii połączonym z know how agencji.

„Obserwujemy coraz większą aktywność marketerów w obszarze działań reklamowych w serwisie Facebook. Jednocześnie jesteśmy świadomi ograniczeń możliwości, jakie dziś ten serwis oferuje. W coraz większej mierze jest on oparty na treściach graficznych, co wpływa na spadek efektywności i zwiększenie agresywności form reklamowych. Dlatego wprowadzamy rozwiązanie, które – mówiąc w dużym uproszczeniu – umożliwia Klientom osiąganie znacznie wyższych niż dotychczas wyników przy zachowaniu zbliżonych wydatków”, tłumaczy Krzysztof Winnik, Brand Manager&Social Media Director agencji OSTRYGA.

Usługa kierowana jest do klientów korporacyjnych i domów mediowych, których miesięczne wydatki na tego typu reklamę przekraczają kwotę 2000 dolarów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu