OS3 autorem prosprzedażowego programu Sanoflore

przez | 09/08/2012

OS3 multimedia przygotowała dla Sanoflore, brandu biokosmetyków z portfolio L’Oréal Polska, trade’owy program kierowany do ambasadorów marki. Ma on na celu zaktywizowanie farmaceutów i zachęcenie ich do jeszcze większego zaangażowania w sprzedaż naturalnych kosmetyków, poprzez włączenie ich w ochronę zagrożonych wyginięciem pszczół.

BioProgram Sanoflore wystartował 1 sierpnia br. i potrwa do końca roku. Ma on charakter programu lojalnościowego kierowanego do farmaceutów, którzy sprzedają produkty marki. W ten sposób współpraca OS3 multimedia z Sanoflore, która przez ostatnie trzy lata obejmowała obsługę w kanałach interaktywnych, została poszerzona o działania trade’owe w aptekach.

W ramach programu ambasadorzy stają się BioEkspertami Sanoflore, angażując się w akcję ratowania pszczół. Część dochodu ze sprzedaży kosmetyków jest bowiem przeznaczona na rozbudowę pasieki w Kazimierzu Dolnym. Osoby, które w miesiącu sprzedadzą co najmniej 21 produktów marki, przystępują do konkursu. Co miesiąc najskuteczniejszy BioEkspert wygrywa weekendowy wyjazd agroturystyczny, a najlepszy z nich – wyjazd do Prowansji. Co dwa tygodnie ambasadorzy mogą także wygrać kosmetyki Sanoflore, rozwiązując quiz na towarzyszącej programowi stronie: www.bioprogramsanoflore.pl.

OS3 multimedia jest pomysłodawcą BioProgramu Sanoflore i opracowało strategię działań trade’owych. Agencja zaprojektowała również stronę internetową, jest autorem quizów dla ambasadorek oraz prowadzi z nimi stałą komunikację telefoniczną i newsletterową, monitorując efektywność działań. Odpowiada też za obsługę logistyczną i prawną programu oraz przygotowanie welcome packów dla farmaceutów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.