„Miasto Kobiet” wchodzi na ogólnopolski rynek prasy płatnej

„Miasto Kobiet” wchodzi do Empiku i zmienia swoją formułę. Do tej pory bezpłatny warszawsko-krakowski dwumiesięcznik dla kobiet wraz z sierpniowo-wrześniowym numerem staje się płatnym, ogólnopolskim magazynem.

„Miasto Kobiet” po 8-letniej obecności na rynku krakowskiej prasy bezpłatnej i rocznym ukazywaniu się na tych samych zasadach w stolicy, zmienia swoją formułę. Wraz z sierpniowo-wrześniowym numerem pojawia się w salonach Empik w całej Polsce. Od tej pory magazyn będzie można kupić w cenie 4,90 zł w 186 miejscach w całym kraju.

Jak podkreśla Aneta Pondo – redaktor naczelna dwumiesięcznika: „Powodem tak radykalnej zmiany było zapotrzebowanie Czytelników na większy dostęp do naszego pisma. „Miasto Kobiet” to nie tylko magazyn, lecz także portal miastokobiet.pl, dzięki któremu docieramy do odbiorców w całej Polsce. W rezultacie także i oni zaczęli się domagać dostępu do wersji drukowanej. Od jakiegoś czasu padały propozycje, aby nasz dwumiesięcznik wydawać także w innych miastach. Na początku roku wprowadziliśmy prenumeratę, która cieszyła się dużym zainteresowaniem i potwierdziła, że jest zapotrzebowanie na . „Miasto Kobiet” w innych rejonach Polski. Kiedy więc zaczęły nasilać się pytania o to, gdzie można kupić nasz magazyn, stwierdziliśmy, że to odpowiedni moment na zmianę strategii i wyjście poza Kraków i Warszawę”.

„Miasto Kobiet” wydawane jest w nakładzie 15 tys. egzemplarzy. Do Empiku trafiła na razie tylko jego część. „Zdajemy sobie sprawę, że są Czytelnicy, zwłaszcza z Krakowa, którzy bardzo przyzwyczaili się do obecności naszej gazety w ich ulubionych kawiarniach i salonach piękności. Dlatego „Miasto Kobiet” nadal będzie dostępne na stojakach z prasą w wyselekcjonowanych i ważnych strategicznie dla naszego magazynu punktach w Krakowie i Warszawie, gwarantujących magazynowi stałą promocję. Będą to również miejsca, których właścicielami są nasi stali klienci. Będziemy również obecni na najbardziej prestiżowych imprezach modowych i kulturalnych” – tłumaczy Aneta Pondo.

Nowa strategia Agencji Etna – wydawcy magazynu „Miasto Kobiet”, niesie za sobą wiele zmian. Zawartość magazynu zacznie ewoluować. Lokalne treści w kolejnych numerach będą poszerzane o nowe miasta i częściowo wymieniane na ogólnopolskie. Magazyn zapowiada też, że będzie walczył o budżety reklamowe większych, ogólnopolskich klientów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu