Marka KIT KAT ujednolica komunikację w social media

KIT KAT to największa i najbardziej znana marka firmy Nestlé w kategorii słodyczy, obecna na ponad 70 rynkach na świecie i posiadająca bardzo liczną grupę młodych, aktywnych konsumentów. Wychodząc naprzeciw użytkownikom mediów społecznościowych, na platformie Facebook powstało kilkadziesiąt lokalnych fanpage’y, zrzeszających łącznie wielomilionową grupę zaangażowanych fanów przerwy z KIT KAT.

Chcąc wykorzystać potencjał drzemiący w mediach społecznościowych, marka KIT KAT jako pierwsza skorzystała z nowej funkcjonalności oferowanej przez platformę Facebook, która daje możliwość łączenia lokalnych fanpage’y w jeden globalny. Dzięki temu KIT KAT, jako marka międzynarodowa, może prowadzić spójną komunikację do swoich fanów na całym świecie. Poza tym dzięki jednemu globalnemu fanpage’owi, fani KIT KAT będą się mogli przekonać, że jest ich na świecie wiele milionów.

Fanpage KIT KAT będzie połączeniem globalnej strony z lokalnymi i będzie zawierał inny kontent w zależności od kraju lub regionu. W wyniku tych zmian dotychczasowy fanpage KIT KAT Polska www.facebook.com/kitkatpl stał się częścią globalnego fanpage’a marki. W każdej chwili użytkownik platformy Facebook może zaznaczyć, którą lokalną stronę chciałby zobaczyć. Dzięki możliwości wyboru regionu na globalnym fanpage’u komunikacja prowadzona przez markę jest spójna i jednocześnie dostosowana do realiów, stylu komunikowania się i poczucia humoru grupy docelowej w danym kraju.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu