Paulina Kierczyńska awansuje na stanowisko Partnera w Mindshare Polska

Z początkiem lipca br. Paulina Kierczyńska objęła funkcję Partnera, Business Development w Mindshare Polska. Z domem mediowym Mindshare związana jest od ponad 7 lat. Do jej nowych obowiązków należy prowadzenie działań New Biznesowych agencji, w tym zarządzanie globalnymi i regionalnymi procesami przetargowymi.

Paulina Kierczyńska z domem mediowym Mindshare Polska związana jest od 2005 roku. Dotychczas jako Director jednego z zespołów klienckich w pionie Client Leadership nadzorowała proces tworzenia i implementacji strategii reklamowych oraz niestandardowych projektów dla klientów agencji m.in.: Volvo, Kimberly-Clark, BP, Castrol, Lufthansa czy United International Pictures.

W Mindshare Polska przeszła przez wszystkie szczeble kariery, doskonaląc swoje kompetencje w zakresie planowania i zakupu mediów, a także projektowania kompleksowych strategii budowania wizerunku marek i firm z wykorzystaniem niestandardowych form i narzędzi komunikacji.

– Doskonałe wyczucie potrzeb klientów, znakomita wiedza rynkowa, a przede wszystkim umiejętność wykorzystania wieloletnich doświadczeń w pracy z największymi i najbardziej wymagającymi marketerami to cechy, które wyróżniają Paulinę jako doradcę i stratega. Objęcie stanowiska Partnera odpowiedzialnego za rozwój nowego biznesu w Mindshare jest kolejnym krokiem w jej karierze, a dla Mindshare naturalnym kierunkiem i wykorzystaniem kompetencji oraz umiejętności Pauliny do dalszego wzmacniania pozycji naszej agencji na rodzimym rynku – powiedział Adrian Kawecki, Prezes Zarządu Mindshare Polska.

W swojej karierze zawodowej Paulina Kierczyńska odpowiadała m.in. za kompleksową realizację wielopłaszczyznowych kampanii wykorzystujących innowacyjne rozwiązania mediowe. W 2010 r. nadzorowała produkcję jednego z pierwszych seriali internetowych w Polsce („Nie-zła mama” dla marki Kimberly-Clark). W ostatnim czasie odpowiadała za obsługę platformy komunikacyjnej Castrolfan.pl, która zanotowała rekordowe wyniki popularności w trakcie UEFA EURO 2012™.

Paulina Kierczyńska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, a także programu rozwoju umiejętności managerskich „First Time Manager” ICAN Institute.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu