Wielki powrót – B-smart Hot Wings znów w KFC

W KFC głos fanów się liczy! Bsmart z chrupiącymi skrzydełkami kurczaków w superpikantnej panierce właśnie powrócił do menu. Od 24 lipca goście restauracji KFC znów mogą cieszyć się ulubionym smakiem Hot Wingsów, dostępnych teraz w bardzo kuszącej cenie.

Marka oferowała już zestaw Bsmart Hot Wings na początku tego roku. Gdy tylko promocja się skończyła, jej fani od razu za nią zatęsknili. Gdzie jest mój ulubiony Bsmart z Hot Wings?:-( To jeden z komentarzy, jakie pojawiały się na fan page’u KFC Polska, gdy po zakończeniu limitowanej promocji, produkt zniknął z menu. Podobnych głosów było wiele.

– Hot Wings to jedna z ulubionych pozycji gości w menu KFC. Pikantne skrzydełka są tak pyszne i mają wyrazisty smak, bo panierujemy je ręcznie, tuż przed podaniem. Nic więc dziwnego, że tak trudno jest się im oprzeć. Zwłaszcza teraz, gdy można je kupić w wyjątkowo atrakcyjnej cenie – mówi Anna Bednarska, Senior Brand Manager marki KFC.

Zestawy Bsmart to dobra opcja na średni apetyt – mała przekąska w rozsądnej cenie. Bsmart Hot Wings to zestaw 3 Hot Wingsów, podawany z frytkami. Oferta dostępna jest w restauracjach KFC w całej Polsce w przystępnej cenie 5,50 zł.

Pozostałe zestawy B-smart zawierają:

  • 2 Hot & Spicy Strips + frytki
  • Longer + frytki
  • Mini Twister + frytki
  • Nóżka kurczaka + frytki

Spot promujący najnowszą ofertę emitowany będzie od 3 sierpnia na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, Discovery oraz At Media. Ofertę wspiera również komunikacja na fan page’u marki.

Autorem spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Advertising. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Wsparcie oferty w kanałach Social Media zapewnia zespół marketingu KFC. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu