3 sierpnia rusza druga odsłona kampanii reklamowej komunikującej rozszerzony zasięg Play. W tym obszarze operator PLAY kontynuuje swoją współpracę z Kubą Wojewódzkim.
Z końcem 2011 roku PLAY udostępnił swoim Klientom możliwość korzystania z trzech sieci komórkowych. Dzięki używaniu sieci macierzystej oraz sieci dwóch partnerów roamingowych, PLAY oferuje największy zasięg wśród operatorów posiadających własną infrastrukturę radiową. Celem najnowszej kampanii z Kubą Wojewódzkim jest budowanie i umacnianie percepcji Konsumenckiej rozszerzonego zasięgu PLAY.
Plan zdjęciowy najnowszej kampanii zasięgowej został ulokowany na piaszczystym pustkowiu, na którym budzi się Kuba. Nie wiemy skąd się tam wziął – jest zmęczony, spragniony i szuka pomocy. Jedynym potencjalnym ratunkiem w tej kłopotliwej sytuacji okazuje się znaleziony w piasku telefon komórkowy sieci o największym zasięgu, czyli właśnie sieci PLAY – mówi Katarzyna Sośnierz, Dyrektor Kreatywny GREY Group.
Autorami konceptu kreatywnego są Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek. Przedstawicielami GREY Group w kontaktach z klientem były Magdalena Piotrowska i Weronika Lis. Spot wyreżyserował Maciej Kowalczuk. Ze strony PLAY projektem zarządzały Dorota Banaszek, Urszula Mucha, Aneta Iwaniuk i Marta Skrzypczak.
Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny Papaya Film. Kampania wystartowała 3 sierpnia w TV, Internecie, kinie oraz na nośnikach OOH. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MediaCom Warszawa.
Nowa reklama jest dostępna na oficjalnym kanale YouTube Grey Group: