IDMnet z platformą gamifikacyjną na ESKA.pl

Sieć reklamy internetowej IDMnet we współpracy z serwisem internetowym ESKA.pl uruchomiła platformę gamifikacyjną, którą znaleźć można na stronie serwisu oraz na profilu ESKI na Facebooku. Wykorzystując mechanizmy znane z gier platforma angażuje społeczność ESKA.pl wokół misji, związanych z serwisem lub misji komercyjnych, realizowanych na zlecenie klientów IDMnet.

Platforma gamifikacyjna to nowoczesne narzędzie, umożliwiające realizację skutecznej strategii reklamowej w Internecie dzięki zapewnieniu internautom dobrej zabawy przy jednoczesnym angażowaniu ich w aktywności, zawierające dany przekaz reklamowy.

Aplikacja tego typu, dostępna na stronie ESKA.pl, angażuje użytkowników w akcję pod hasłem „Zbieraj Nuty”. Na platformie gamifikacyjnej internauta jest zachęcany do realizacji określonych zadań, promujących daną markę lub produkty. Zadaniem może być dołączenie do fanów marki na Facebooku, zaproszenie znajomych do wykonania określonego działania lub polubienie danego materiału. Misja może polegać również na wizycie wyznaczonego miejsce w Internecie, czy też odsłuchu kanału radiowego. Za każdą wykonaną misję internauta zdobywa określoną ilość Nut, które później może wymienić na nagrody.

Ta możliwość zachęca użytkowników do udziału w zabawie oraz do zdobywania kolejnych poziomów.

Grywalizacja czy też inaczej gamifikacja to jeden z najnowszych trendów marketingu internetowego. Aplikacje wykorzystujące jej mechanizmy dzięki połączeniu przyjemnego z pożytecznym znacznie podnoszą efektywność akcji marketingowych, motywują użytkowników social media do promocji marki lub produktu, zmieniają na lepsze postawę względem nich, a nawet generują leady sprzedażowe.

Platformę gamifikacyjną można znaleźć tutaj: www.eska.pl/zbierajnuty, a za sprzedaż jej powierzchni reklamowej odpowiada sieć reklamy internetowej IDMnet.

Źródło: IDMnet

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu