GREY Group organizatorem strefy Play na Przystanku Woodstock

Przystanek Woodstock to największy polski festiwal muzyczny organizowany przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Na terenie imprezy została stworzona specjalna strefa jednego z głównych sponsorów – Play. Za realizację projektu odpowiada GREY Group.

Najbardziej charakterystycznym elementem strefy Play jest gigantyczna ponad 20 – metrowa tuba. Uczestnicy festiwalu mogą korzystać z niej na różne sposoby: śpiewać, mówić, dawać ogłoszenia. Ich głos jest modulowany komputerowo, dając zabawny efekt. Codziennie tuba jest wykorzystywana przy różnego rodzaju konkursach, np. karaoke. Na instalacji można też zostawić swój podpis – odcisk dłoni, tag czy graffiti.

Play przygotowując swój udział w imprezie postawił też na komunikację między uczestnikami. Na całym terenie festiwalu jest możliwość nieograniczonych rozmów dla korzystających z sieci komórkowej Play ze wszystkimi w całej Polsce. Ponadto każdy uczestnik festiwalu może nadawać ogłoszenie, na specjalnie przygotowanej tablicy diodowej. Ma to pomóc uczestnikom w komunikacji między sobą na terenie imprezy. Uczestnicy festiwalu nie muszą się też martwić o zasilanie baterii swoich telefonów komórkowych dzięki specjalnej strefie do ładowania. Dodatkowo dzięki Wi – Fi w namiocie Play można będzie korzystać z bezpłatnego internetu.

Obecności Play na Przystanku Woodstock towarzyszyła kampania reklamowa, także stworzona przez Grey Group: http://youtu.be/DRQ3JSGQigU

Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę www oraz na kanały społecznościowe:

  • www.greygroup.pl
  • www.youtube.com/GreyGroupPoland
  • www.facebook.com/greygrouppoland

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu