Rusza najbardziej przyjazna internetowa porównywarka ubezpieczeń w Polsce

Comperia.pl uruchamia pod adresem http://ubezpieczenia.comperia.pl możliwość  porównania i zakupu ubezpieczeń w Internecie. Nowa porównywarka ubezpieczeń jest integralną częścią Comperia.pl, rozbudowującą dotychczasowe funkcje serwisu skupione wokół porównywania kredytów, lokat i innych produktów finansowych. Ambicją firmy jest stworzenie najbardziej ergonomicznego i przyjaznego dla Internautów serwisu oferującego ubezpieczenia w modelu direct. Porównywarka będzie rozwijać się zgodnie z sugestiami użytkowników. Na początek Comperia.pl umożliwia wybór i zakup ubezpieczeń komunikacyjnych – w zaledwie trzech prostych krokach, 24 godziny na dobę i całkowicie online.

Od dziś zakup ubezpieczeń w Internecie jest tak prosty, jak nigdy wcześniej. Comperia.pl, największy obecnie serwis internetowy umożliwiający porównywanie i zakup produktów finansowych online rozszerza swoją ofertę o całkiem nową kategorię. I robi to w swoim dobrze znanym internautom stylu – prosto, ergonomicznie i z wyjątkowym zrozumieniem potrzeb i przyzwyczajeń każdego użytkownika sieci.

Na początek Comepria.pl zaproponuje swoim użytkownikom ubezpieczenia komunikacyjne, w tym OC, AC i assistance, z możliwością łączenia ofert różnych towarzystw w indywidualne pakiety, według preferencji klienta. Z czasem Comperia.pl umożliwi porównanie pozostałych ubezpieczeń – w tym m.in. ubezpieczeń turystycznych i nieruchomości.

Twórcy serwisu dążyli do stworzenia możliwie jak najkrótszego i najbardziej intuicyjnego formularza porównywarki ubezpieczeń. Wybór odpowiedniego rozwiązania następuje w trzech prostych krokach. Użytkownik w każdym momencie otrzymuje podpowiedzi ułatwiające przejście do kolejnego etapu. Serwis wykorzystuje technologię geolokalizacji, podpowiadając wysokość stawki ubezpieczeniowej dla klientów z danego miasta czy województwa. Wybór odpowiedniego typu i modelu samochodu ułatwiają zdjęcia. Dzięki innowacyjnemu procesowi wprowadzania danych porównywarka ubezpieczeniowa Comperia.pl sprawnie oszacuje przebieg i zniżki przysługujące danej osobie.

Porównywarka nie tylko pokaże najtańsze oferty, ale również podpowie, jaka opcja ubezpieczenia będzie dla klienta najbardziej optymalna (np. gdzie najmniejszy jest udział własny w przypadku likwidacji szkody).System ratingów porównywarki oparty jest na starannie wybranych, kluczowych cechach polis, ocenie ubezpieczycieli i ich konkretnych produktów – wyjaśnia Bartosz Michałek, prezes zarządu Comperia.pl. Gwiazdki podpowiedzą, która oferta jest najlepsza nie tylko pod względem ceny, ale również zakresu ochrony czy przyjazności procedur ubezpieczyciela.

Aby korzystać ze wszystkich funkcjonalności porównywarki wystarczy podczas pierwszej wizyty zarejestrować się, uzyskując tym samym dostęp do specjalnego panelu „Moje ubezpieczenia”. W tym jednym miejscu klient będzie miał dostęp do informacji o wszystkim zakupionych polisach (nabytych w ramach Comperia.pl lub wcześniej, jeśli wprowadzi odpowiednie informacje). – Oznacza to, że nawet jeśli nie będziemy mieć przy sobie wydruku polisy, mając urządzenie z dostępem do Internetu,

choćby smartfona czy tablet, klient może pokazać dowód ubezpieczenia, np. policji – tłumaczy Karol Wiczko, wiceprezes Comperia.pl. Platforma przypomni również o upływającym terminie ubezpieczenia czy badań technicznych samochodu. W serwisie będzie też można łatwo odnowić ubezpieczenie. Dotyczy to tak polis kupionych za pośrednictwem Comperia.pl, jak i bezpośrednio w firmie ubezpieczeniowej czy u agenta.

Ubezpieczenia będzie można w Comepria.pl zakupić online, przez telefon, a w przyszłości także podczas indywidualnego spotkania z agentem. Na etapie wyboru polisy, jak i w czasie jej trwania każdy klient ma zapewnioną opiekę swojego osobistego doradcy.

Comperia.pl S.A., założona w 2008 roku była pierwszą w Polsce porównywaką produktów finansowych, twórca tej kategorii w polskim internecie. Obecnie należy do najczęściej odwiedzanych witryn internetowych w kraju. Według danych Megapanel PBI z maja 2012 porównywarka ma prawie 400 tys. użytkowników, osiąga ponad 2,6 mln odsłon miesięcznie, co daje jej zasięg 2,01 proc. wśród polskich internautów. Comperia.pl zajmuje 16. Miejsce w rankingu Megapanel PBI wśród polskich serwisów internetowych w kategorii biznes / finanse / prawo.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu