MAGNIFICO dla IABC Poland

Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska wybrało agencję magnifiCo na prowadzenie działań wizerunkowych z zakresu PR.

IABC Poland reprezentuje w Polsce globalną organizację non-profit: International Association of Business Communicators (IABC). W ramach współpracy agencja realizuje obsługę z zakresu szeroko zakrojonego doradztwa z zakresu public relations, obecności marki w mediach, organizacji spotkań dyskusyjnych, prowadzenia biura prasowego oraz wsparcia przy realizacji bieżących projektów organizacji. Współpraca potrwa do końca bieżącego roku, z możliwością przedłużenia na kolejne lata. Osobą odpowiedzialną za działania po stronie agencji jest Aleksandra Burżacka.

IABC dostarcza wiedzę, umożliwia dostęp do informacji i najnowszych analiz oraz raportów z całego świata na temat szeroko pojętej komunikacji w biznesie. Filozofią IABC jest hasło Be Heard® – Partnerzy i Członkowie IABC zyskują wiarygodność w swojej dziedzinie oraz mają możliwość dołączenia do sieci ekspertów wcielających w życie innowacyjne rozwiązania strategicznego zarządzania firmą.

Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z organizacją, która jest postrzegana jako jedna z najbardziej prestiżowych w środowiskach marketingowych na świecie. Komunikacja jest niezwykle ważna w zawodzie specjalisty ds. Public Relations i mamy nadzieję dzięki tej współpracy poszerzyć naszą wiedzę w tym zakresie. – uważa Karolina Maria Siudyła, dyrektor zarządzający magnifiCo PR.

magnifiCo SA istnieje od 2003 roku, a do grona klientów należą m.in. PlayStation Polska, Avon Cosmetics Polska, ATM SA, Ikea Center Group, Valkea Media czy Ministerstwo Spraw Zagranicznych z projektem Przewodnictwa Polski w Unii Europejskiej. W 2010 roku agencja zadebiutowała na NewConnect. MagnifiCo SA należy do Związku Firm Public Relations zrzeszającego 40 największych agencji PR na rynku oraz do Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu