SAP w kwadrancie liderów w dziedzinie rozwiązań do automatyzacji sprzedaży

Firma SAP AG poinformowała, że w raporcie „Magic Quadrant for Salesforce Automation”[1] została umieszczona przez firmę Gartner w kwadrancie liderów. Gartner Inc. jest wiodącą firmę analityczną rynku IT.

„Jest to potwierdzenie zaangażowania firmy SAP i obranej przez nas strategii wspierania nowoczesnych działów sprzedaży u naszych klientów” — powiedział Dietmar Bohn, wiceprezes ds. rozwiązań dla biznesu w firmie SAP. „Firmy zdają sobie sprawę z konieczności wprowadzania nowych zasad sprzedaży pod kątem rosnącej świadomości klientów, którzy komunikują się ze sobą za pomocą sieci społecznościowych. Zespoły sprzedaży muszą w tej sytuacji korzystać z narzędzi zwiększających efektywność sprzedaży. Firma SAP oferuje szeroki zakres rozwiązań CRM, które udostępniają zespołom sprzedaży szczegółowe informacje o klientach, zapewniają efektywną współpracę i pełne wykorzystanie wiedzy dotyczącej technik sprzedaży oraz pozwalają błyskawicznie reagować na działania klientów i wydarzenia na rynku”.

Aplikacja SAP® Customer Relationship Management (SAP CRM) stanowiąca część oprogramowania SAP® Business Suite umożliwia firmom kształtowanie doskonałych relacji z klientami i maksymalizuje efektywność każdej interakcji pomiędzy klientem a pracownikami działów sprzedaży, marketingu, usług, finansowego, kadr lub personelem zajmującym się logistyką, łańcuchem dostaw czy produkcją.

Firma SAP posiada również w ofercie autorską aplikację SAP® Sales OnDemand, wykorzystującą chmurę obliczeniową. Głównym zadaniem aplikacji jest zwiększanie efektywności sprzedaży. Rozwiązanie, które wprowadzono na rynek w połowie 2011 roku, zostało zaprojektowane z myślą o wsparciu handlowców i zwiększeniu ich efektywności dzięki mobilnemu środowisku oferującemu funkcje współpracy.

Więcej informacji na temat rozwiązań CRM firmy SAP można znaleźć w serwisie WWW Customer Experience Edge pod adresem www.360customerview.com. Szczegółowe informacje dotyczące rozwiązania SAP Sales OnDemand znajdują się w serwisie WWW pod adresem www.sales.ondemand.com. Dodatkowe informacje można też znaleźć w serwisie prasowym firmy SAP. Informacje o firmie SAP można śledzić w serwisie Twitter w wątkach @sapnews i @sapcrm.

[1] Raport „Magic Quadrant for Salesforce Automation” autorstwa Roberta P. Desisto, opublikowany 18 lipca 2012 r.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu