S4 z kampanią dla MAN Truck & Bus Polska

Agencja S4 przygotowała na zlecenie firmy MAN Truck & Bus Polska kreację do kampanii wizerunkowo-produktowej. Promowanym produktem był ciągnik MAN TGX EfficientLine.

Firma MAN Truck & Bus Polska, lider sprzedaży pojazdów ciężarowych w Polsce, zdecydowała się na realizację działań promocyjnych dla kategorii ciągników. Produktem flagowym jest w niej ciągnik MAN TGX EfficientLine – opracowany specjalnie z myślą o obniżeniu zużycia paliwa i przeznaczony do jazdy na długich dystansach.

Zadaniem agencji S4 było przygotowanie key visuala do kampanii promującej tej model. Agencja stworzyła też logotyp „superbohatera niskiego spalania”.

Jest to pierwszy projekt przygotowany przez S4 dla MAN Truck & Bus Polska. Ze strony agencji za działania dla tego klienta odpowiadają: Monika Skalska – account manager, Elżbieta Pospuła – account executive, Kornelia Radzięta – strategic planner oraz team kreatywny: Dominik Wąsik i Piotr Żarczyński. Po stronie klienta była to Marta Stefańska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu