Rusza kampania promocyjna Concordia Ubezpieczenia dla kobiet

1 sierpnia 2012 roku Concordia Ubezpieczenia rozpoczyna ogólnopolską kampanię pokazującą świadome postawy pań wobec ubezpieczeń. W jej ramach promować będzie produkt Życie Casco pod hasłem „Tylko do 21 grudnia 2012 dla kobiet taniej nawet o 50%”. Do tego dnia panie będą mogły zawrzeć umowę ubezpieczenia nawet na 30 lat z gwarancją niezmienności składki. Po tym terminie wysokości składki dla kobiet i mężczyzn zostanie wyrównana, co ma związek ze zmianą przepisów prawa wywołaną orzeczeniem Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.

 – Kampania promocyjna skierowana jest przede wszystkim do kobiet, które świadome zagrożeń dbają o życie i zdrowie swojej rodziny, wychowują dzieci, zajmują się domem, prowadzą własną działalność a także za ich pośrednictwem do kredytobiorców czy jedynych żywicieli rodziny – mówi Katarzyna Jankowska, Dyrektor Biura Marketingu Concordia Ubezpieczenia.

Promocja prowadzona będzie za pośrednictwem prasy i w internecie. Obejmie m.in. kampanię banerową w: Onet.pl, WP.pl i Interia.pl w sekcjach kobiecych, a także mailing w tych portalach. Akcja wsparta zostanie cyklem artykułów prasowych oraz działaniami promocyjnymi na www.concordiaubezpieczenia.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu