Kolejne wersje mobilnych rozwiązań Comarch na Android – 51 nowych funkcji

Comarch ERP Mobilny Sprzedawca 2.1 to kolejna wersja aplikacji wydana z myślą o potrzebach jej obecnych, jak i potencjalnych odbiorców. Do jej wyróżników można zaliczyć możliwość wystawienia oferty sprzedaży bezpośrednio z poziomu aplikacji oraz ewidencjonowanie zdjęć w ramach merchandisingu. Wprowadzono ponadto wiele elementów wpływających na ergonomię pracy, tj. możliwość zmiany sortowania w liście towarów i kontrahentów czy też dodanie odfiltrowanej listy towarów do koszyka: „Dodaj wszystkiego po 10”. Istotną funkcją jest także możliwość sprawdzania NIPu w VIES oraz dodawania kontrahenta według danych z VIES.

104 proc. – o tyle zwiększyła się sprzedaż rozwiązań mobilnych dla przedstawicieli handlowych (H1, wzrost r/r) – głównie dzięki aplikacji Comarch ERP Mobilny Sprzedawca, która jest na rynku od grudnia 2011 r. oraz rosnącej popularności smartfonów z systemem Android

– Obecnie na polskim rynku prym wiedzie system operacyjny Android, który zakończył ubiegły rok z 48-proc. udziałem. W 2012 roku przewiduje się, że Polacy kupią 5,1 mln smartfonów. Widząc, w jakim tempie rozwija się rynek mobile w Polsce kładziemy bardzo duży nacisk na tworzenie rozwiązań, które pomagają przedsiębiorcom prowadzić biznes zdalnie – komentuje Kamil Góral, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu w Comarch.

– W tym roku udostępniliśmy cztery wersje Comarch ERP Mobilny Sprzedawca, w tym wersję 2.0, w której wprowadziliśmy szereg nowych, bardzo przydatnych funkcji, jak na przykład obsługę wizyt handlowych oraz współpracę z systemem Comarch ERP Altum. Wprowadziliśmy funkcjonalność terminarza, z poziomu którego można planować i realizować wizyty służbowe, wydarzenia prywatne oraz obsługiwać zadania systemowe. Dzięki nowym funkcjonalnościom rozpoczęcia, podsumowania oraz zakończenia dnia można m.in. zarejestrować stan licznika samochodu, sprawdzić stan realizacji zadań w danym dniu, czy też rozliczyć kasę na zakończenie dnia. Ponadto, dodaliśmy również obsługę raportów i udostępniliśmy trzy systemowe raporty. Wyniki w raportach mogą być prezentowane w formie tabularycznej lub graficznej. Wersja 2.1 z kolei to głównie realizacja mniejszych, ale istotnych funkcjonalności zgłaszanych przez naszych klientów – mówi Piotr Budzinowski, product Manager systemów Comarch ERP.

Comarch w swojej ofercie posiada zarówno aplikację do obsługi przedstawicieli handlowych w terenie na platformie Windows Mobile oraz Android, aplikację do zdalnej pracy w magazynie, a na przełomie III i IV kwartału wprowadzi rozwiązanie do przeglądania analiz i raportów z poziomu telefonu komórkowego.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu