IAB Polska we wrześniu nagrodzi najlepsze kreacje reklamowe

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu na najlepsze kreacje reklamowe IAB CreativeShowcase – edycja lato 2012 organizowanego przez Związek Pracodwców Branży Internetowej IAB Polska. Konkurs ma na celu promowanie kreatywności i innowacyjności polskich agencji oraz zaprezentowanie i podzielenie się dorobkiem kreacji internetowych.

Od 21. czerwca  można zgłaszać kreacje do IAB CreativeShowcase – edycja 2012, natomiast ostateczny termin zgłaszania prac to 31 sierpnia.

– Chcemy zwrócić uwagę na firmy, które stoją za najlepszymi kampaniami reklamowymi online. Poprzez konkurs IAB Creative Showcase prezentujemy  i nagradzamy ludzi-twórców kampanii reklamowych w internecie. – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, Dyrektor Biura IAB Polska.

Co trzeba zrobić by wziąć udział w konkursie?

  • Po pierwsze pracę może zgłosić agencja, której kampania była skierowana do polskiego odbiorcy lub klienta. Co ważne, agencje mogą zgłaszać dowolną liczbę prac.
  • Po drugie do 31 siepnia zgłoś kreację  poprzez formularz znajdujący się na stronie www.iabcreativeshowcase.pl/zglos-prace/rejestracja
  • Po trzecie przetestuj zgłoszenie i sprawdź czy wszystko działa poprawnie.

Jak jury ocenia pracę?

Głosowanie jury odbywać się będzie w dniach 03.09 – 12.09. W wyniku głosowania online jurorzy wybiorą trzy najlepsze kreacje: 1 laureat i 2 wyróżnienia. W skład komisji oceniającej prace wchodzą eksperci z dziedziny marketingu interaktywnego oraz gość specjalny.

Ogłoszenie wyników

Zwycięzkie kreacje, tj. Laureata i 2 wyróżnienia, poznamy 17 września. Ponadto zaprezentujemy wszystkie nadesłane prace na stronie www konkursu www.iabcreativeshowcase.pl

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza do wzięcia udziału w konkursie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu