E_misja Interactive 360 prowadzi działania prosprzedażowe dla Knauf Insulation

Agencja E_misja Interactive 360 zrealizowała ogólnopolską akcję prosprzedażową dla Knauf Insulation promującą wełnę ECOSE.

Zadaniem agencji było zlokalizowanie w sieci konsumentów w ostatnich fazach procesu zakupowego (consideration, intent to purchase) i skierowanie ich do video reel’a przedstawiającego najważniejsze benefity wełny Ecose Knauf Insulation. Po obejrzeniu reel’a użytkownicy otrzymali możliwość wygenerowania i pobrania kodu promocyjnego uprawniającego do odbioru darmowej rolki wełny do każdych 10 zakupionych przez konsumenta.

Kod promocyjny został pobrany 442 razy generując sprzedaż na poziomie ok. 400 000 złotych. Akcja została zintegrowana z ogólnopolską siecią sprzedaży marki Knauf. Posłużyła temu dedykowana platforma skierowana do pracowników sieci dystrybucji, umożliwiająca koordynację procesu realizacji kodów promocyjnych.

Agencja zaproponowała działania bazujące na występowaniu tzw. efektu ROPO (Research Online Purchase Offline) wśród klientów branży budowlanej – zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez IAB Europe we współpracy TNS i Google aż 50% polskich konsumentów przed dokonaniem zakupu produktu poszukuje informacji na ich temat w sieci.

Agencja była również odpowiedzialna za wsparcie mediowe w postaci kampanii performance marketingowej z użyciem nośników Google Display Network oraz Google AdWords.

To kolejny klient E_misji Interactive 360 z branży budowlanej, agencja pracuje również dla koncernu Lafarge i Danfoss’a.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu