Ruszyła telewizyjna kampania marki Viscoplast

Producent najchętniej kupowanych plastrów opatrunkowych w Polsce, firma 3M, wystartował z kampanią reklamową plastrów marki Viscoplast. W spocie możemy zobaczyć m.in. nowość rynkową – Plastry Żelowe Na Pęcherze.

Każda rana, skaleczenie czy otarcie powoduje dyskomfort, dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio opatrzyć uszkodzoną warstwę skóry. Przez najbliższe tygodnie będzie nam o tym przypominała telewizyjna kampania reklamowa plastrów na skaleczenia i pęcherze marki Viscoplast.

Podczas 15 i 30 sekundowych spotów dowiadujemy się, że drobne zranienia czy pęcherze na stopach to nie problem, jeśli zadba się o nie stosując plastry Viscoplast. Dobry plaster na skaleczenia powinien tworzyć barierę dla zanieczyszczeń, dobrze przylegać do skóry i nie uczulać. W przypadku pęcherzy bardzo ważne jest, by opatrunek plastra absorbował powstającą w ranie wydzielinę oraz gwarantował komfort podczas chodzenia zapewniając ulgę i długotrwałą ochronę. Plastry Żelowe na Pęcherze Viscoplast spełniają te funkcje, przez co ułatwiają gojenie pęcherzy, a dodatkowo są niewidoczne.

Telewizyjną reklamę produktów marki Viscoplast można oglądać w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych takich jak: TVP, TVN, Polsat oraz ich stacjach tematycznych, a także na kanałach AT Media. Za przygotowanie adaptacji spotu i strategii kampanii odpowiada Euro RSCG 4D. Zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MEC.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu