Jak zaoszczędzić, czyli o wyjątkowej ofercie sezonowej PGE Obrót S.A.

Obniżenie kosztów za energię elektryczną bez dokonywania zbędnych formalności. Gwarancja stałej ceny za prąd nawet do końca 2014 r. To udogodnienia, które PGE Obrót S.A. proponuje obecnym i nowym klientom, którzy skorzystają z „Letniej oferty sezonowej”. Zaoszczędzić na rachunkach mogą zarówno firmy, jak i gospodarstwa domowe. Oferta aktualna jest do 30 września br.

Dzięki uwolnieniu rynku, każdy właściciel firmy lub gospodarstwa domowego może teraz wybierać sprzedawcę energii elektrycznej.

– Dobrze, że pojawiła się taka możliwość, ponieważ odbiorca energii elektrycznej ma prawo wybrać dla siebie najlepszą ofertę, a „Letnia oferta sezonowa” PGE jest przecież jedną z najkorzystniejszych na rynku w Polsce. Obecni klienci PGE od dawna już korzystają z takich udogodnień i dlatego doceniają naszą kolejną, szóstą już promocję sezonową. Z kolei, nasi nowi klienci bardzo szybko zaważyli, że warto było zaufać PGE, bo dzięki naszym ofertom zaoszczędzili  – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót S.A.

„Letnia oferta sezonowa” skierowana jest do firm i gospodarstw domowych. Jej zaletą jest bardzo korzystna cena za energię elektryczną, która wynika z zasady: „im więcej potrzebujesz energii, tym mniej za nią płacisz”.

Odbiorcy, którzy chcą zaoszczędzić na rachunkach, mają do wyboru dwa warianty: gwarancję niezmienności ceny energii do końca 2013r. lub 2014r. W zależności od wariantu, klienci PGE już od pierwszego rachunku zapłacą za prąd nawet 10 proc. mniej, a do tego otrzymają gwarancję niezmienności ceny przez kolejne dwa lata, co  w perspektywie czasu może znacząco zwiększyć oszczędności. Oferta jest limitowana. Można z niej skorzystać tylko do 30 września br.

– Dzięki naszej propozycji klient może precyzyjnie i bezpiecznie zaplanować wydatki związane z opłatami za energię. Ogromne zainteresowanie naszymi ofertami dowodzi, że jesteśmy postrzegani przez odbiorców jako wiarygodny i stabilny partner – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót S.A.

Nowi klienci PGE, którzy zdecydują się skorzystać z „Letniej oferty sezonowej”, nie muszą martwić się o formalności.

– Proces zmiany sprzedawcy jest bezpłatny. Wszystkie formalności, w imieniu klienta, zrealizują nasi konsultanci – mówi Krzysztof Muszyński, dyrektor Biura Zarządzania Obsługą Klientów PGE Obrót S.A.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu