Rowerowe lato z KFC

W te wakacje marka KFC stawia na lekkość! W menu króluje grillowany kurczak BRAZER – dla tych, którzy mają ochotę na coś lżejszego. Dodatkowo KFC zachęca do… jazdy na rowerze! Na miłośników aktywnego spędzania czasu na dwóch kółkach czeka bowiem wiele niespodzianek.

Lekki i przyjemny – taki jest smak grillowanego kurczaka BRAZER w KFC. Lekka i przyjemna może być także relaksująca przejażdżka na rowerze. KFC łączy te dwie lekkie przyjemności! Marka pragnie zachęcić wszystkich do rowerowej aktywności. Wszak jazda na rowerze to sport dla każdego, a dodatkowo świetna okazja do odkrywania nowych szlaków. Z kolei BRAZER to okazja do poznawania nowych smaków. To oferta idealnie dopasowana do potrzeb rowerzysty – kurczak w lekkiej, grillowanej odsłonie – w kanapce, tortilli lub sałatce do wyboru.

– BRAZER to propozycja dla tych, którzy poszukują lżejszej opcji w menu. Soczysty, grillowany kurczak w tortilli nie ma panierki,  jest marynowany jedynie w sekretnej mieszance ziół i przypraw KFC. Dzięki temu BRAZER przypadnie do gustu wszystkim fanom aktywnego spędzania czasu, w tym rowerzystom – lekki i smaczny posiłek, w krótkiej przerwie od jazdy szybko dostarczy im energii do przemierzania dalszej trasy – mówi Anna Bednarska, Senior Brand Manager KFC.

Już w najbliższy piątek, 27 lipca, na specjalną ofertę w KFC mogą liczyć rowerzyści z Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Poznania i Bytomia. Tego dnia ulicami miast przejadą uczestnicy Mas Krytycznych. Marka KFC, by zachęcić mieszkańców do rowerowej aktywności, przygotowała dla nich wyjątkową promocję. Każdy fan dwóch kółek, który odwiedzi tego dnia restaurację KFC na  rowerze i zamówi dowolny zestaw BRAZER lub sałatkę BRAZER, otrzyma darmowego małego Krushera, orzeźwiający napój lodowy, o wybranym smaku – batona Lion lub Kit Kat, Caffe Latté lub truskawkowym.

Ale to nie koniec rowerowych niespodzianek. Marka KFC przygotowała także konkurs, w którym nagrodą główną jest – jakże by inaczej – rower! I to nie jeden, a dwa – w wersji dla rowerzysty i dla rowerzystki. Dodatkowo KFC rozda 170 gadżetów, które przydadzą się na szosie: 20 kasków, 50 toreb rowerowych i 100 bidonów. W zabawie może wziąć udział każdy, kto odwiedzi dowolną restaurację KFC w Polsce, zamówi wybrany zestaw BRAZER lub sałatkę BRAZER, zarejestruje się na dedykowanej stronie www.brazer.kfc.pl i odpowie na proste pytanie: Dlaczego to właśnie TY powinieneś wygrać rower? Jury doceni kreatywne podejście do zadania, wiec warto przed przystąpieniem do pisania dotlenić umysł w trakcie rowerowej przejażdżki.

W planach marka ma również przygotowanie przewodników z ciekawymi trasami kolarskimi oraz eventy związane z rowerowymi emocjami. Szczegóły już wkrótce!

Wsparcie działań w kanałach Social Media zapewnia zespół marketingu KFC. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller. Za zakup i planowanie mediów  odpowiada agencja OMD Media Direction. Sponsorem nagród jest sklep rowerowy ACTIVA.