Allegro bije kolejne rEKOrdy z Grupą AFEKT

Po 4 latach wspólnych działań przy Przystanku Woodstock, Allegro kontynuuje współpracę z Grupą AFEKT. Agencja AFEKT odpowiada za przygotowanie strategii oraz realizację działań Allegro podczas XVIII Przystanku Woodstock. Nad wizerunkiem Allegro, marki odpowiedzialnej społecznie i wspierającej ekologię czuwa agencja public relations IdPR (Grupa AFEKT).

Wieloletnia współpraca obfituje w odważne działania: Allegro jako pierwsza polska firma podejmie próbę bicia Rekordu Guinnessa na Facebooku oraz jako pierwsza firma na świecie spróbuje ustanowić dwa różne rekordy w świecie wirtualnym i realnym jednocześnie.

Założeniem akcji „bądź podwójnym rEKOrdzistą” jest próba pobicia Rekordu Guinnessa na największą liczbę komentarzy na Facebooku zebranych w ciągu 24 h oraz w kategorii na największą ilość przepompowanej wody za pomocą ludzkiej energii podczas Przystanku Woodstock.

By zostać pierwszym polskim rekordzistą na Facebooku Allegro musi zgromadzić ponad 377 004 komentarzy. Jeden komentarz, to jedna kropla wody pompowana do wirtualnych butelek – urzeczywistnionych na aukcji podczas Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Akcja startuje 26 lipca o godzinie 13.00! Za pomysł i realizację odpowiada Agencja IdPR (Grupa Afekt).

Spektakularne działania w mediach społecznościowych oraz w Strefie Allegro mają na celu uświadomienie problemu społecznego, jakim jest zastraszająco niski poziom czystej wody pitnej w Polsce.

Poprzednie rekordy bite przez Allegro i Grupę AFEKT:

  • XVI Przystanek Woodstock – Rekord Guinnessa w kategorii na Największa Orkiestrę Recyklingową Świata,
  • XVII Przystanek Woodstock 2011 – Rekord Guinnessa na Największą Ilość Skumulowanej Energii Wytworzonej za Pomocą Ludzkich Mięśni.
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu