Interia.pl z email marketingiem od GetResponse

GetResponse od czerwca 2012 odpowiada za obsługę programu email marketingu czołowego polskiego portalu internetowego – Interia.pl.

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, rozpoczął współpracę w zakresie działań email marketingowych z jednym z największych portali horyzontalnych – Interia.pl.

Umowa obowiązuje od czerwca 2012r. i obejmuje wsparcie w zakresie technologii, realizację wysyłania wiadomości oraz kompleksowy konsulting  i doradztwo w realizacji poszczególnych elementów kampanii email marketingowych.

Wśród firm i marek, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse, są m.in. Pernod Ricard Polska, Meritum Bank, GlaxoSmithKline, Big Star, Raiffeisen Insurance, PZPN, Intercontinental, Marriott Warszawa, Widzew Łódź, Cyfrowe.pl, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz wiele innych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu