Young Creative Entrepreneur Media Award 2012 w rękach First AiD Communication

Dominika Rossa z First AiD Communication zdobyła pierwszą nagrodę w polskiej edycji międzynarodowego konkursu Young Creative Entrepreneur – Media Award, zorganizowanego przez British Council.

Konkursy z cyklu Young Creative Entrepreneur Award odbywają się w Polsce od 2004 roku. Spośród uczestników tegorocznej edycji zostali wyłonieni najzdolniejsi młodzi przedsiębiorcy działający w branży mediów oraz designu i mody.

W konkursie wzięły udział przede wszystkim osoby zaangażowane w rozwój twórczych sektorów i promowanie rynków lokalnych. A także ci, którzy pracują nad innowacyjnymi sposobami komunikacji z odbiorcami i społecznościami.

– Entuzjazm i otwartość na nowatorskie rozwiązania to kluczowe elementy sukcesu – stwierdza Dominika Rossa zwyciężczyni konkursu Media Award i Managing Director First AiD Communication. – Jestem dumna z przyznanej nagrody. Wierzę, że dzięki temu prestiżowemu wyróżnieniu First AiD Communication zyska wiele nowych inspirujących impulsów do twórczego działania oraz poszerzy horyzonty współpracy w wymiarze transgranicznym. Cieszę się także na spotkanie z innymi laureatami konkursu. Mam nadzieję, że wymiana myśli i doświadczeń zaowocuje powstaniem ciekawych projektów – dodaje.

Nagrodą w konkursie Young Creative Entrepreneur Media Award jest tygodniowy wyjazd studyjny do Wielkiej Brytanii, podczas którego uczestnicy konkursu z całego świata będą mieli możliwość wzajemnej inspiracji i nawiązania cennych kontaktów biznesowych. Zaplanowano także cykl spotkań z uznanymi specjalistami brytyjskimi z branży medialnej oraz udział w festiwalach Power to the Pixel i London Film Festival.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu