WALK PR jedynym polskim finalistą Platinum PR Awards 2012

WALK PR to jedyna polska agencja PR wśród finalistów światowego plebiscytu Platinum PR Awards. W tegorocznej edycji doceniona została kampania społecznej odpowiedzialności biznesu „Twoje zdjęcie. Twoje prawo”, którą WALK PR realizuje dla Nikon Polska.

Projekt „Twoje zdjęcie. Twoje prawo.” walczy o zwycięstwo w kategorii Influencer Communications, w której jury docenia sukces, jeśli chodzi o identyfikację projektu wśród liderów opinii i kluczowych instytucji oraz ich zaangażowanie w dany projekt.

Kampania realizowana jest od maja 2011 dla Nikon Polska, a jej celem jest  edukacja w zakresie ochrony praw autorskich oraz prawa do wizerunku w kontekście fotografii. Skierowana jest do wszystkich, którzy w swojej pracy wykorzystują zdjęcia – poza fotografami, do agencji fotograficznych i reklamowych, domów mediowych, redakcji oraz wszystkich firm i organizacji związanych z fotografią. Głównym elementem kampanii jest strona www.fotoprawo.pl, na której znaleźć można kompleksowe informacje dotyczące ochrony prawa autorskiego oraz wzory licencji i umów. Partnerem projektu jest Polska Agencja Prasowa. W projekt zaangażowani są polscy i zagraniczni fotografowie oraz fotoedytorzy, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i obserwacjami.

Konkurs Platinum PR Awards organizowany jest przez PR News – głównego lidera w dostarczaniu informacji z zakresu public relations dla specjalistów z branży. Wyniki plebiscytu poznamy 14 września br., kiedy to odbędzie się uroczysta gala wręczenia nagród w Nowym Jorku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu