Automotive PR wjeżdża do Polski

Agencja Imago Public Relations została wyłącznym polskim przedstawicielem Automotive PR, jednej z największych globalnych sieci zrzeszających agencje wyspecjalizowane w usługach PR dla branży motoryzacyjnej.

Automotive PR jest globalną siecią agencji z centralą w Londynie i przedstawicielstwami w 16 krajach. W gronie ponad czterdziestu międzynarodowych klientów Automotive PR znajdują się obecnie najwięksi producenci samochodów, tacy jak: Chevrolet, Ferrari, Vauxhall czy DAF Trucks oraz wiodący międzynarodowi dostawcy podzespołów i systemów dla branży automotive – m.in.: Bosch, Tata Steel czy Chevron Global Lubricants.

Pod marką Automotive PR Poland będzie pracował zespół konsultantów Imago Public Relations wyspecjalizowanych w obsłudze klientów z sektora motoryzacyjnego i innych firm technologicznych.

Działania APR Poland będzie koordynował Piotr Dembiński, pełniący funkcję general managera Automotive PR Poland.

– Jako część światowej sieci APR wcielamy w życie filozofię „myśl globalnie, działaj lokalnie” w działaniach na rzecz klientów z branży motoryzacyjnej. Dzięki międzynarodowej perspektywie, pozwalającej spojrzeć na codzienne zadania w szerszym aspekcie, będziemy w stanie jeszcze sprawniej koordynować działania komunikacyjne dla naszych międzynarodowych klientów obecnych w Polsce – powiedział Piotr Dembiński, general manager Automotive PR Poland.

– Po raz kolejny mamy zaszczyt przyjąć do globalnej sieci APR nowego partnera. APR Poland oferuje usługi o najwyższej jakości, co daje nam pewność, że nasi klienci bardzo szybko przekonają się o korzyściach, jakie płyną z tej współpracy – dodał Marco Ferrari, dyrektor zarządzający Automotive PR.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu