Newsweek.pl i Gram.pl dołączają do oferty Atmedia

Biuro reklamy Atmedia rozpoczyna sprzedaż kampanii wideo na stronach Newsweek.pl i Gram.pl. Portfolio internetowe spółki rozrasta się tym samym do 43 witryn, a sam pakiet @vod liczy już 21 stron.

Newsweek.pl, kolejna strona z portfolio Ringier Axel Springer Polska i Gram.pl – witryna należąca do Action SA, dołączają do oferty internetowej Atmedia. Oba nowe serwisy zasilą pakiet @VOD, który łączy obecnie 21 stron.

Newsweek.pl jest internetową odsłoną tygodnika „Newsweek”. Serwis prezentuje bieżące informacje z kraju i ze świata, analizy i komentarze społeczno-polityczne, a także – nowinki ze świata kultury, sportu, czy mody. W maju po artykuły lub materiały wideo na stronie Newsweek.pl sięgnęło 960 tys. unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali 3,7 mln odsłon (dane wydawcy). Newsweek.pl jest dziewiątą stroną z portfolio Ringier Axel Springer Polska, która współpracuje z Atmedia w zakresie sprzedaży kampanii wideo.

Drugi nowy wydawca – Gram.pl, to popularny serwis poświęcony grom PC i grom na konsole, a także – największy w Polsce sklep internetowy dla graczy. W maju sklep i serwis odwiedziło ponad 2 miliony unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 9 milionów odsłon (dane Google Analytics). Gram.pl Sp. z o.o. należy do Action SA, notowanego na Giełdzie Papierów Wartościowych dystrybutora sprzętu IT.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu