Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu firmy InPost

Informujemy, że od czerwca 2012 roku funkcję dyrektora marketingu InPost sprawuje Grzegorz Kurowski, który zastąpił na tym stanowisku Jacka Powałkę.

Grzegorz Kurowski jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Jego 18-letnia kariera zawodowa to połączenie marketingu i sprzedaży z nowymi mediami i technologiami. Przed dołączeniem do zespołu InPost Grzegorz Kurowski zarządzał biznesem e-commerce w Tchibo, doprowadzając sklep internetowy Tchibo.pl do pozycji piątego najpopularniejszego pod względem ruchu e-sklepu w Polsce. Jego zainteresowania zawodowe koncentrują się na integracji kanałów marketingu i komunikacji oraz strategicznym zarządzaniu wartością klienta. Prywatnie fanatyk ciężkiej muzyki, dobrej kuchni i fotografii.

Do kompetencji Grzegorza Kurowskiego należy strategiczne zarządzanie markami z portfolio Grupy Integer.pl w Polsce i na rynkach zagranicznych oraz kreacja i realizacja strategii marketingowo-reklamowych w ramach projektów: Paczkomaty InPost, mobilne płatności czy faktura multioperatorska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu