Play, Grey Group i Jurek Owsiak grają razem na Przystanku Woodstock – 4 dni rozmów za darmo

Ruszyła kampania Grey Group dla Play, w którą zaangażowano legendarnego założyciela Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jurka Owsiaka. Organizator tegorocznego Przystanku Woodstock, zaprasza na festiwal i zapowiada 4 dni rozmów za darmo w sieci Play.

Play jest sponsorem Przystanku Woodstock po raz pierwszy w historii. Grey Group we współpracy z Jurkiem Owsiakiem, przygotował kampanię dedykowaną temu wydarzeniu. Operator przygotowując ofertę postawił na komunikację między uczestnikami festiwalu. W Kostrzynie nad Odrą w trakcie Przystanku Woodstock zorganizowana zostanie specjalna strefa Play, w której uczestnicy będą mogli rozmawiać między sobą bez ograniczeń.

„Ideą kampanii jest pokazanie siły wzajemnej komunikacji oraz wspólnej radości i zabawy, jaka towarzyszy festiwalowi.  Bohaterami spotu są młodzi, pełni energii ludzie, którzy połączeni wspólną zabawą mogą rozmawiać przez 4 dni do woli.” – mówi Grzegorz Waliczek, Deputy Creative Director Grey Group.

30 sekundowy spot można zobaczyć pod poniższym linkiem: http://www.youtube.com/watch?v=27tPUXuu63U&feature=g-all-u

Między 1 a 4 sierpnia w strefie Play uczestnicy festiwalu, oprócz darmowych rozmów z Play na kartę, będą mogli skorzystać z niezliczonej ilości atrakcji oraz specjalnego programu zorganizowanego przez sieć komórkową.

Kampania ma odsłony w internecie i prasie, dodatkowo będzie widoczna na samym festiwalu.

Twórcy kampanii:

Grey Group:

Kreacja: Grzegorz Waliczek (dyrektor kreatywny), Jacek Wójcik, Szymon Demirkol

Przedstawiciel Agencji: Magdalena Piotrowska, Weronika Lis

Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos

Reżyser: Maria Zbąska, Kazimierz Zbąski

Dom Produkcyjny: Tank

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu