Jacek Jankowski dyrektorem marketingu w Mobile Wings

Do zespołu Mobile Wings Interactive S.A. dołącza Jacek Jankowski, wzmacniając szeregi liderów oprogramowania mobilnego w Polsce. Obejmie on stanowisko Dyrektora Marketingu.

Jacek Jankowski, weteran polskiej sceny gier reklamowych oraz działań w social media obejmie stanowisko Dyrektora Marketingu w Mobile Wings. Do jego głównych zadań będzie należeć wsparcie wiedzą i doświadczeniem dla firm, tworzących holding, w skład którego wchodzą obok Mobile Wings, Perpetoom Mobile oraz Suto Arts.

Wcześniej Jankowski zarządzał agencjami wyspecjalizowanymi w realizacjach gier reklamowych (advergames) oraz niestandardowych akcjach w mediach społecznościowych. Jankowski tworzył strategie obecności marek w social media, w tym uczestniczył w realizacji pierwszego w Polsce programu TV, którego komunikacja była oparta wyłącznie o profil na facebook.com/tylkomuzyka (obecnie prawie pół miliona fanów). Do klientów, których prowadził można zaliczyć m.in. Danone Polska, Pysio, Zozole, Cinema City, Castrol, BP, Pracuj.pl, Browar Łomża, Cyfrowy Polsat.

– Decyzja o przyłączeniu się do struktur lidera w produkcji aplikacji i gier mobilnych w Polsce wynika z moich obserwacji tego sektora rynku. Najbliższe miesiące i lata przyniosą znaczący wzrost wartości całego sektora mobilnego, a zwiększające się oczekiwania użytkowników względem aplikacji pomogą w dynamicznym wzroście całego holdingu, co dodatkowo doceniam jako udziałowiec Mobile Wings – komentuje Jacek Jankowski.

Mobile Wings w najbliższych miesiącach planuje przeprowadzić kolejne ruchy kadrowe oraz kapitałowe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu