Plakaty i ulotki wspierające akcję „Tu mieszkam, tu kupuję” trafią do ponad 140 000 detalistów

Ponad 140 000 pakietów materiałów promujących zakupy „tuż za rogiem” trafi do właścicieli sklepów osiedlowych w całej Polsce. To kolejne działania realizowane w ramach III edycji kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję”, której inicjatorem jest MAKRO Cash & Carry.

Właściciele sklepów detalicznych otrzymają zestawy, w skład których wchodzić będą m.in. plakaty, ulotki oraz naklejki promujące ideę kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję” i zakupów w sklepach tuż za rogiem. Pakiety dystrybuowane będą razem z gazetką promocyjną MAKRO, dodatkowo każdy właściciel sklepu osiedlowego będzie mógł je odebrać w swojej hali.

Materiały promocyjne mają pomóc w edukacji nt. roli jaką w społeczeństwie odgrywają sklepy osiedlowe i zwrócenia uwagi na problemy z jakimi się borykają.

Kampania „Tu mieszkam, tu kupuję” organizowana jest od 2010 roku. Do tej pory w akcji wzięło udział prawie 11 tysięcy właścicieli sklepów osiedlowych. Pomysłodawcą oraz organizatorem kampanii jest sieć wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry. Partnerami trwającej właśnie III edycji kampanii zostało szereg organizacji i instytucji: Stowarzyszenie Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej CAL, Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług, Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców, Krajowa Izba Gospodarcza, Fundacja Wspomagania Wsi, Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich FAOW, Stowarzyszenie Naukowo – Techniczne Inżynierów i Techników Przemysłu Spożywczego, W-MODR w Olsztynie, MODR Karniowice, PODR Gdańsk, WODR Końskowola oraz LIR. Wśród partnerów medialnych kampanii są „Rynek spożywczy”, portalspożywczy.pl, dlahandlu.pl oraz „Czerwony portfelik”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu