Nowa specjalność na studiach magisterskich w AGH: E-gospodarka

Wydział Humanistyczny AGH inwestuję w nową specjalność na studiach magisterskich. Studenci w roku akademickim 2012/2013 będą mogli rozpocząć studia uzupełniające magisterskie na specjalności E-Gospodarka.

Po sukcesie jakim było otwarcie studiów podyplomowych z Marketingu Internetowego, cieszących się ogromną popularnością i bardzo dobrymi ocenami studentów, władze Wydziału Humanistycznego po raz kolejny inwestują w studia z bogatą ofertą kursów praktycznych.

Program E-gospodarki inspirowany jest intensywnymi zmianami, jakie  dokonują się na styku nowoczesnych technologii i społeczeństwa, w warunkach szybkiego rozwoju Internetu i rewolucyjnych zmian zachodzących pod jego wpływem na rynku pracy. W ramach nowej specjalności studenci przygotowywani są do zastosowania ICT w sferze społecznej, a także do posługiwania się metodami komputerowego wspomagania pozyskiwania danych. Uzyskują wiedzę z zakresu organizowania działalności gospodarczej w sieci, reklamy i promocji przedsiębiorstw w Internecie oraz wykorzystania narzędzi przedsiębiorczości elektronicznej w globalnym społeczeństwie informacyjnym.

Wśród specjalistów/praktyków prowadzących zajęcia w ramach specjalizacji E-Gospodarka znajdują się przedstawiciele m.in następujących firm: Google Polska, Grupa Allegro, TVN SA, Interia.pl, Megapanel PBI/Gemius, Humanoit Group, Freshmail, Eskadra Opcom, Benhauer, Pride and Glory Interactive, InnovaWeb, AdTaily/AGORA SA, Socjomania.pl.

Ofertę charakteryzuje duża liczba kursów praktycznych, m.in: Analiza trendów w Internecie, Społeczności wirtualne, Innowacyjność i marketing w e-gospodarce, E-biznes, Digital Economy, Technologie webowe i mobilne, Zarządzanie e-projektem, E-commerce.

Celem oferty edukacyjnej w ramach specjalności E-gospodarka jest wykształcenie interdyscyplinarnych specjalistów, łączących wiedzę z zakresu nauk społecznych z umiejętnościami wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych, komunikacyjnych, a także nowych mediów w różnych dziedzinach współczesnej gospodarki.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu