Charyzma promuje Casting Martini Royale

Agencja Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej prowadzi intensywne działania PR wokół konkursu organizowanego przez Martini Polska Sp. z o.o. na nową, kobiecą twarz Martini. Kandydatki muszą mieć ukończone 25 lat i do 9 lipca br. umieścić na stronie www.royalecasting.pl  jednominutowy film z odpowiedzią na pytanie: „Dlaczego to właśnie ja powinnam wygrać Royale Casting?”. Swoją osobowością mają potwierdzić tagline Martini, że w życiu najważniejsze jest odpowiednie nastawienie – Luck Is An Attitude.

Spośród wszystkich zgłoszeń internauci i jurorzy w składzie z Olivierem Janiakiem, wybiorą 25 dziewczyn, które wezmą udział w ogólnopolskim finale. Każda z nich otrzyma kreację od Łukasza Jemioła – młodego, cenionego polskiego projektanta. Trzy najlepsze dziewczyny wezmą też udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej Krzysztofa Opalińskiego oraz dostaną karnety na kurs stylu w szkole stylu Moniki Jaruzelskiej. Zwyciężczyni polskiej edycji dodatkowo wzbogaci swoje konto o 10 000 zł i pojedzie na Ibizę walczyć z reprezentantkami 24 krajów o Grand Prix. Na zwyciężczynię, którą poznamy w październiku br., czeka 150 000 euro, 12 par butów od Louboutina oraz 12 kreacji od światowej sławy projektantów.

Działania PR obejmują przede wszystkim intensywne relacje z mediami i angażowanie celebrytów do udziału w wydarzeniach konkursowych. Za działania w internecie, w tym za prowadzenie strony na Facebooku, odpowiada agencja Gong, a za zakup mediów dom mediowy Codemedia.

Martini Polska Sp. z o.o. to spółka powiązana z Bacardi Ltd – największym na świecie prywatnym producentem alkoholi. Portfolio produktów grupy składa się z ponad 200 marek i ich wariantów, obejmując m.in. takie alkohole jak: najlepiej sprzedający się na świecie rum Bacardi, jedne z najpopularniejszych na świecie wermutów i win musujących Martini, wódki Grey Goose i Eristoff, whisky Dewar’s Blended Scotch, tequila Cazadores i wiele innych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu