Sylwia Gliwa stylizowana na Marilyn Monroe na pokazie marki Perwoll podczas Warsaw Fashion Street

Tysiące widzów, wspaniała, słoneczna pogoda, oraz pełna blasku aktorka Sylwia Gliwa stylizowana na Marilyn Monroe. To zapamiętamy z Warsaw Fashion Street 2012, największego widowiska mody w Polsce, którego głównym partnerem już po raz trzeci była marka Perwoll.

Tegoroczny Warsaw Fashion Street 2012 uświetnił specjalny pokaz marki Perwoll, który poprowadził prezenter TVN, Olivier Janiak. Widzowie mieli okazję zobaczyć pełne blasku kreacje w stylu glamour. Punktem kulminacyjnym pokazu była prezentacja sukni wg projektu Patrycji Pagas, która zwyciężyła w konkursie Perwoll i Sophisti.pl – Zainspiruj się Marilyn Monroe i zaprojektuj suknię w stylu glamour.

Zwycięską kreację zaprezentowała Sylwia Gliwa. Aktorka pokazała ją na wybiegu, a następnie w tanecznym show do kultowej piosenki Marilyn Monroe „Diamonds are the girl’s best friend” z filmu „Mężczyźni wolą blondynki.” – Ten pokaz był dla mnie wyzwaniem. Przede wszystkim bardzo się cieszę, że miałam okazję wypróbować taki piękny układ z profesjonalnymi tancerzami, a następnie zatańczyć go na Krakowskim Przedmieściu. To wyjątkowa okazja, aby zaprezentować się szerokiej publiczności w innej odsłonie – powiedziała po występie Sylwia Gliwa.

Następnie Beata Bielak, reprezentująca Henkel Polska sp. z o.o. i markę Perwoll, wręczyła zwyciężczyni konkursu, Patrycji Pagas – młodej projektantce z Warszawy, nagrodę – voucher na wyjazd wraz z osobą towarzyszącą na Paryski Tydzień Mody. – Dla młodej projektantki wyjazd na Tydzień Mody do jej światowej stolicy to cudowna nagroda – mówi Olivier Janiak.

Ogromnym zainteresowaniem podczas dwudniowej imprezy Warsaw Fashion Street 2012 cieszyło się Studio Stylu Perwoll, w którym stylistka udzieliła dziesiątek porad. Co więcej, w niedzielne popołudnie zabawę z publicznością przy Studio Stylu Perwoll poprowadzili Sylwia Gliwa i Olivier Janiak.

Warsaw Fashion Street to widowisko mody odbywające się na Krakowskim Przedmieściu, w tym roku już po raz ósmy. Celem imprezy organizowanej przez Dorotę Wróblewską jest popularyzacja mody, zarówno przez pokazy najbardziej znanych w kraju projektantów, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę. W czasie imprezy nie brakuje również pokazów charytatywnych. Warsaw Fashion Street to jednak nie tylko główny wybieg, ale także wiele stoisk na Krakowskim Przedmieściu związanych w różnorodny sposób z modą. Jak co roku, jednym z nich było Studio Stylu Perwoll.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu