Acitivlab promuje w Internecie zdrowy styl życia i odżywki oraz suplementy dla sportowców i osób aktywnych fizycznie. Za nowy serwis internetowy oraz komunikację marki na Facebooku odpowiada agencja interaktywna Eura7.
Serwis internetowy Activlab (http://activlab.pl) ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy i jest dedykowany zarówno sportowcom, jak i wszystkim osobom, którym zależy na poprawie swojej kondycji i zgrabnej sylwetce oraz zdrowiu i sprawności fizycznej. Serwis zawiera informacje o produktach marki Activlab i ich dostępności w poszczególnych miastach, a także o promocjach i nowościach. Dobór produktu do indywidualnych potrzeb, płci i wieku ułatwia Konfigurator Suplementacji. Ponadto, realizację celów treningowych i wymianę opinii na temat aktywności fizycznej, żywności funkcjonalnej i suplementów diety umożliwia dostępne na stronie internetowe Forum.
Marka Activlab od maja br. zaktywizowała działania na Facebooku (https://www.facebook.com/Activlab), gdzie prowadzona jest zarówno bieżąca komunikacja z jej sympatykami, jak również dodatkowe akcje i konkursy. Działania na Facebooku prowadzone są w trzech językach (polski, angielski, niemiecki), z wykorzystaniem mechanizmu geolokalizacji. Wśród sympatyków marki przeważają mężczyźni w wieku 18-34 lata.
Za obsługę klienta po stronie Eura7 odpowiadają Małgorzata Wawro i Szymon Dittmar. Komunikacja i działania marki odbywają się pod hasłem „New Active Generation”.