Szczecinbiznes.pl w nowej odsłonie

Szczecinbiznes.pl, zachodniopomorski portal biznesowy, prezentuje się od lipca w nowej szacie graficznej. Dzięki niej stał się bardziej przejrzysty i funkcjonalny.

W nowym wydaniu serwis zyskał więcej światła, zaś większe czcionki i zdjęcia na stronie głównej zwracają uwagę czytelników na najważniejsze artykuły. Portal utrzymał swoją charakterystyczną kolorystykę (szarość i czerwień).

Nowy układ pozwala na wygodniejsze korzystanie z serwisu, w tym na łatwiejsze poruszanie się między artykułami i sekcjami. Dzięki niemu łatwo można przejść do cyklów redakcyjnych (są one dostępne tuż pod najważniejszymi informacjami): Start!, w którym prezentowane są młode, zachodniopomorskie firmy i Rozmowy Szczecinbiznes.pl, które niedługo wrócą na portal z dawną częstotliwością.

Nie zmieniły się najważniejsze elementy Szczecinbiznes.pl, czyli aktualności biznesowe z regionu, sylwetki przedsiębiorców (rubryka Ludzie), sekcja Po godzinach i galerie zdjęć. Lepiej wyeksponowany jest kalendarz wydarzeń gospodarczych z okolic Szczecina i Berlina.

Po zmianach grafiki w ofercie reklamowej portalu pojawiła się nowa pozycja – banery w artykułach.

Opracowaniem koncepcji graficznej i realizacją serwisu zajęła się szczecińska firma Kompania Twórcza, która stworzyła też pierwszą wersję portalu. Firma specjalizuje się w kompleksowej obsłudze firm i instytucji w zakresie projektowania graficznego oraz tworzenia i obsługi stron internetowych.

Najbliższe plany wydawcy portalu, firmy AB Press, dotyczą uruchomienia nowej rubryki o charakterze eksperckim i poradnikowym, skierowanej do właścicieli i menedżerów mikro-, małych i średnich firm.

Szczecinbiznes.pl powstał we wrześniu 2008 roku, wtedy też został wpisany do Rejestru Dzienników i Czasopism. Od tego czasu jest źródłem informacji biznesowych dla przedsiębiorców, menedżerów i wszystkich zainteresowanych życiem gospodarczym Pomorza Zachodniego. W czerwcu 2009 roku po raz pierwszy zmienił się układ graficzny serwisu – m.in. jego strona główna została poszerzona, co ułatwiło nawigację i poprawiło wygląd. W tym samym roku ruszyła anglojęzyczna strona portalu, której partnerem jest firma Deloitte.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu