WALK Creative wspiera promocję Nikona

WALK Creative przygotowało kampanię wspierającą wakacyjną promocję aparatów Nikon 1 J1 pod hasłem „JESTEM SOBĄ”. Agencja odpowiadała za opracowanie kreacji reklamowych oraz wzorów promocyjnych opakowań. Działania obejmą internet oraz wybrane rozgłośnie radiowe.

Działania prowadzone pod hasłem „JESTEM SOBĄ” nawiązują do wzornictwa oraz szerokiej gamy kolorów aparatów Nikon 1 J1 umożliwiających wyrażenie indywidualnego stylu użytkowników.

Klienci, którzy zdecydują się na zakup aparatów Nikon 1 J1 z obiektywem 1 NIKKOR VR 10–30 mm f/3,5–5,6 w promocyjnym opakowaniu, otrzymają dodatkowo stylowy ochronny futerał. Zestawy będą dostępne w czterech wariantach kolorystycznych: biały aparat Nikon 1 J1 z białym futerałem, czarny aparat Nikon 1 J1 z czarnym futerałem oraz wersje mieszane: czerwony aparat Nikon 1 J1 z białym futerałem i srebrny aparat Nikon 1 J1 z czarnym futerałem.

Działania reklamowe wspierające promocję obejmą internet oraz wybrane rozgłośnie radiowe. Kampania potrwa do końca lipca br.Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowyMaxus.

WALK jest niezależną polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie pięć business unitów – WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe, WALK PR – zajmujący się komunikacją PR, WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/Interactive, WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek oraz WALK Events – specjalizujący się w field marketingu i eventach. Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie www.walk.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu