COLLAB wchodzi do Polski

Firma Comtrust nawiązała współpracę z COLLAB, portugalskim liderem rozwiązań dla callcenter. W ramach umowy partnerskiej, Comtrust uzyskał prawa do sprzedaży i wdrożeń wszystkich rozwiązań COLLAB. Nowością dla polskiego rynku będą przede wszystkim mobilne rozwiązania, video BOK, traktowanejako typowe kanałykomunikacji w callcenter oraz specjalistyczne moduły do zarządzania pracą agentów.

Ukierunkowanie na mobilne rozwiązania wynika ze zmian w komunikacji międzyludzkiej i obsłudze klienta. Pokolenie Millenium wymusza na dostawcach zmianę filozofii sprzedaży i obsługi – produkty, usługi, kontakt z firmą, muszą być dostępne: w każdej chwili, z każdego miejsca i w dowolny sposób („anytime, anywhere, anyhow”). Obecnie wszechstronny i multimedialny dostęp do rozwiązań technologicznych jest ważniejszy niż cena produktu.

To w krótkich słowach filozofia produktuOneContactstworzonego przez COLLAB. To system contactcenter, który w odróżnieniu od dotychczas znanych na polskim rynku rozwiązań, skupia się na komunikacji i obsłudze mobilnej, gdzie każdy kanał, także video, ma te same cechy i funkcjonalnościcallcenter cotelefon.Video zyskujepopularnośćw tych produktach czy usługach, gdzie obraz więcej mówi niż słowa. Dotyczy to zarówno kontaktów przychodzących (infolinia), jak i wychodzących (telesprzedaż, telemarketing).

WorkForceOne jest drugim ważnym dla polskiego rynku produktem firmy COLLAB. Jest to system klasy Work Force Management (WFM), który oferuje specjalistyczne narzędzia do zarządzania pracą i grafikowania w callcenter. WorkForceOne dostosowany jest do integracji ze wszystkimi systemami call/contactcenter dostępnymi na rynku. Dotychczas w Polsce nie było rozwiązania, które oferowałoby tak bogatą funkcjonalność, na tak korzystnych warunkach finansowych. „Oczekujemy, że WFM i video-BOK firmy COLLAB wypełnią niszę na polskim rynku contactcenter”– mówi Piotr Pytlakowski prezes Comtrust. „Jesteśmy po wstępnych rozmowach z klientami i widzimy, jak duży entuzjazm budzą te produkty wśród naszych partnerów biznesowych. Jestem przekonany, że nowe rozwiązania doprowadzą do szybkiego rozwoju nowoczesnych systemów callcenter w Polsce.”

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu