Evolution Media Net przejmuje ponad 3 miliony użytkowników sieci Arbo

Sieć Evolution Media Net rozpoczyna współpracę z kilkunastoma witrynami, które wcześniej powierzały sprzedaż reklamy sieci Arbo. Liczba użytkowników tych serwisów przekracza 3 miliony, a łączna liczba odsłon to 50 milionów miesięcznie.

Czternaście serwisów internetowych w czerwcu i lipcu rozpoczyna współpracę z siecią Evolution Media Net, która będzie odpowiadać za sprzedaż powierzchni reklamowej i zarządzanie kampaniami. Wśród nich m.in: bebzol.com, e-zyczenia.pl, streemo.pl czy formalnosci.pl, Łączny zasięg serwisów przekracza 3 miliony użytkowników (real users) i 50 milionów odsłon miesięcznie (Megapanel PBI/Gemus, 04.2012). Nowe witryny wejdą w skład kanałów tematycznych, takich jak: Enterta!ment, Big City Life, Social Club, Teenagers oraz Biznes i Gospodarka. Wcześniej wszystkie te serwisy współpracowały z siecią Arbo.

Wiele razy podkreślałem, że interesuje nas bycie numerem jeden wśród polskich sieci reklamy internetowej. Jesteśmy coraz bliżej tego celu. Przede wszystkim dzięki naszej ofercie, wizji rozwoju i skutecznym zarządzaniu budżetami naszych klientów. A potknięcia konkurentów i ich słabnąca pozycja, to dla nas tylko miły dodatek. – komentuje Maciej Mincer, CEO sieci Evolution Media Net.

Niezależnie od ostatnich wzmocnień prowadzone są rozmowy z innymi wydawcami, a liczba witryn współpracujących z Evolution Media Net powinna znacząco wzrosnąć do końca tego roku. Zmieni się także oferta reklamowa, głównie w zakresie dostępnych kanałów tematycznych. Ulepszona propozycja będzie prezentowana reklamodawcom po wakacjach.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu