Paweł Jędrak Dyrektorem Zarządzającym OS3 multimedia

Na czele OS3 multimedia od 15 czerwca br. stanął Paweł Jędrak, nowy Dyrektor Zarządzający. Wykorzystując swoje doświadczenie w pracy po stronie koncernów, będzie kierował rozwojem agencji w kierunku zgodnym z potrzebami obecnych i przyszłych Klientów.

Paweł Jędrak łączy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych oraz budowaniu wizerunku marki i zarządzaniu nią od strony klienckiej, z doświadczeniem agencyjnym. Jego przyjście do OS3 multimedia na kierownicze stanowisko zapowiada jeszcze lepsze zrozumienie i otwarcie się na potrzeby Klientów.

– Dołączam do agencji w momencie, gdy marketerzy nie oczekują już od agencji interaktywnych tylko propozycji działań komunikacyjnych w kanałach interactive, ale szerszego pakietu usług i kompetencji, które zapewnią skuteczne wsparcie marek w budowaniu ich przewagi konkurencyjnej na dynamicznie ewoluującym rynku. OS3 multimedia, wychodząc naprzeciw tym potrzebom, zmierza w kierunku rozbudowywania oferty, stawiając akcent na skuteczne i kompleksowe podejście do realizowanych kampanii marketingowych. Jestem przekonany, że moje dotychczasowe doświadczenia i umiejętności będą wsparciem dla agencji, a w połączeniu z kompetencjami i talentami całego zespołu OS3 multimedia pozwolą agencji na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój w kolejnych obszarach komunikacji marketingowej – mówi Paweł Jędrak, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

Przed przyjściem do OS3 multimedia Paweł Jędrak pracował na stanowisku Dyrektora Departamentu Strategii w agencji interaktywnej Adv.pl (obecnie Lemon Sky). Wcześniej przez lata rozwijał kompetencje marketingowe po stronie klienta m.in. w Philip Morris Polska, gdzie odpowiadał za komunikację online i BTL dla kluczowych marek tytoniowych koncernu w Polsce, oraz w TP Internet, gdzie odpowiadał m.in. za komunikację marki Neostrada w kanałach online.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu