Digital Sunset od nowej strony

Dziś premiera nowej strony agencji interaktywnej Digital Sunset! Rozpoczynamy lato z dużą dawką pozytywnej energii, mimo niesprzyjającej aury za oknem.

Agencja istnieje na rynku od 2009 roku i ma na swoim koncie wiele znanych portali, jak tekstowo.pl czy maxior.pl. Specjalizuje się w budowaniu serwisów społecznościowych wymagających obsługi ogromnego ruchu generowanego przez użytkowników, dla których projektuje dedykowane mechanizmy optymalizacyjne. Ma także doświadczenie w tworzeniu serwisów korporacyjnych, e-commerce, aplikacji internetowych i mobilnych, a także w kreacji materiałów reklamowych.

Odświeżenie serwisu jest wstępem do kolejnych innowacyjnych projektów, które będą realizowane. Zmiany objęły layout, treści a także logotyp, co podkreśla odmieniony wizerunek agencji. Osobny dział został poświęcony wewnętrznym projektom i autorskim produktom agencji, jak np. nowy mechanizm konkursowy, który znacznie poszerza możliwości budowania zaangażowania wokół marki i dotarcia do potencjalnych klientów kanałami nie tylko social media. Bo przecież to o interakcję i wzbudzenie emocji chodzi w cyfrowym świecie.

„Projektując nową stronę nie brakowało nam różnych koncepcji, bardziej i mniej zwariowanych. Mieliśmy przy tym sporo zabawy. Ale postanowiliśmy skupić się na tym, by serwis był przede wszystkim przyjazny, czytelny i przejrzysty, by dostarczał najistotniejsze dla naszych Klientów informacje, czyli prezentował to, co możemy dla nich zrobić” – mówi Jędrzej Basiński, Dyrektor Zarządzający w Digital Sunset.

Serwis nie jest jeszcze zupełnie ukończony, trwają prace nad usprawnieniem nawigacji, pojawią się nowe case studies i realizacje, ale efekty pracy agencji Digital Sunset można już zobaczyć pod adresem www.digitalsunset.pl

„Niedługo w nowej domenie uruchomiony zostanie także blog agencji, ale nie będziemy tu powielać aktualności czy promować własnej oferty. Chcemy opisywać i relacjonować to, co dzieje się wokół, w naszej interaktywnej i wirtualnej branży. Chcemy edukować, bowiem to agencje interaktywne powinny być najbliżej bieżących trendów, by móc zaoferować swoim klientom najbardziej innowacyjne i korzystne dla nich rozwiązania” – mówi Marta Nowacka, New Business Manager w Digital Sunset.

Wraz z nowym serwisem nastąpiły też zmiany personalne w Digital Sunset, czyli nowi ludzie.

Marta Nowacka dołączyła do zespołu w maju, obejmując stanowisko New Business Manager. Odpowiada za rozwój agencji, wizerunek w mediach, obsługę klientów oraz działania marketingowe i sprzedażowe związane z autorskimi projektami Digital Sunset

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu