Trwa internetowa kampania „Ważne momenty” marki Stoperan (USP Zdrowie) autorstwa OS3 multimedia. Agencja stworzyła koncept kreatywny oraz była odpowiedzialna za jego realizację online.
Producentowi leku Stoperan zależało na podjęciu dialogu z młodszym konsumentem, dlatego przedsięwzięcie realizowane jest w Internecie, a o przykrej dolegliwości mówimy z przymrużeniem oka.
W ramach kampanii marka Stoperan zwraca uwagę, że biegunka może przytrafić się każdemu i to w najbardziej nieodpowiednim momencie. Ta przykra dolegliwość często zakłóca przebieg ważnych życiowych wydarzeń, zwłaszcza tych wiążących się ze stresem, który jest jedną z przyczyn występowania biegunki. Aby zwrócić uwagę konsumentów, zastosowaliśmy nieco zaskakujące kreacje reklamowe, które podkreślają fakt, że dzięki Stoperanowi nie traci się cennych chwil.
Bohaterami kampanii przygotowanej przez OS3 multimedia są: panna młoda, turystka i turysta, kibic, rockmenka, kierowca rajdowy i zwyciężczyni wyborów miss. Bohaterowie podczas ważnych dla siebie wydarzeń zostali zaskoczeni biegunką. W tej sytuacji ratują się, zażywając Stoperan, który szybko pomaga im wrócić do normalnego funkcjonowania i pozwala na jak najpełniejsze wykorzystanie każdej chwili.
Zdjęcia do kampanii powstały podczas dedykowanej sesji fotograficznej organizowanej przez Sensi Studio. Wykonała je Tatiana Jachyra, fotografka znana z pracy dla wielu polskich artystów.
Wszystkich bohaterów akcji reklamowej „Ważne momenty”, prezentowanych stopniowo w kampanii internetowej od maja do lipca br., można zobaczyć na landing page’u www.stoperan.pl. Działania displayowe wzbogacają elementy kontekstowe. Reklama została dostosowana.