Już ponad 12 tysięcy osób lubi Piekło w gębie

Profil sosów Mad Dog na Facebooku zgromadził w ciągu pół roku ponad 12,5 tys. sympatyków marki. Like Page „Piekło w gębie” angażuje w komunikację miłośników pikantnej kuchni, którzy lubią gotować i o gotowaniu rozmawiać.

Za działania komunikacyjne Mad Dog na Facebooku (http://www.facebook.com/pieklowgebie), które prowadzone są od połowy grudnia ubiegłego roku, odpowiada agencja interaktywna Eura7. Ich celem jest budowa wizerunku marki i jej rozpoznawalności wśród konsumentów.

W ramach komunikacji z sympatykami marki na Facebooku prowadzone były, między innymi, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, np. biletami na koncert Red Hot Chili Peppers. Wsparcie dla bieżącej komunikacji stanowi także kampania linków sponsorowanych w tym serwisie oraz blog z pikantnymi przepisami (http://www.pieklowgebie.pl/). Nawiązano ponadto współpracę z blogerami kulinarnymi, którzy na swoich blogach Pozytywna Kuchnia oraz Gotowanie Cieszy promowali produkty Mad Dog (http://pozytywnakuchnia.pl/zabawa-rozdajemy-sosy-mad-dog-tabasco/, http://gotowaniecieszy.blox.pl/2012/03/Z-piekla-rodem-1.html).

Wśród sympatyków marki na Facebooku największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 i 25-34 lata, traktujące gotowanie jako pasję, gustujące w ostrej kuchni i chętnie poszukujące nowych smaków.

Mad Dog jest marką ostrych sosów paprykowych, dostępnych w trzech smakach. Mad Dog Red Hot to oryginalny sos z czerwonej papryki, używany m.in. do drinków „Wściekły pies”. Mad Dog Smoked Hot nadaje potrawom smak grillowania i może być używany np. jako marynata do mięs. Z kolei Mad Dog Green Mild to sos z zielonej papryki Jalapeno, poprawiający smak m.in. potraw kuchni meksykańskiej. Tym co wyróżnia produkty Mad Dog jest fakt, że nie zawierają one konserwantów oraz nie posiadają – częstego dla tego typu produktów – octowego zapachu i smaku. Właścicielem marki jest Matmar Comindex Polska Sp. z o.o.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu