W tegorocznej edycji Ogólnopolskiego Plebiscytu Popularności Produktów i Marek uczestnicy najwyższym odznaczeniem postanowili uhonorować platformę n.
Platforma n zebrała najwięcej głosów uczestników prestiżowego konkursu i tym samym zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „platformy cyfrowe”, wyprzedzając inne marki dostawców płatnej telewizji.
Jako cechy wyróżniające platformę n wśród innych, ankietowani wskazywali zaawansowane rozwiązania technologiczne, a także atrakcyjną treść. Często podkreślanym w sondażach atrybutem była także jakość obsługi klienta.
„Wspaniale jest móc zasłużyć na takie wyróżnienie. To dla nas obiektywny i rzetelny test postrzegania naszej marki przez rynek, a przede wszystkim zaszczyt, gdy niezależnie głosujący konsumenci przyznają platformie n pozycję lidera popularności. Serdecznie dziękujemy za zaufanie i możemy obiecać, że nie spoczniemy na Laurach”– powiedziała Anna Putts, dyrektor marketingu w platformie n.„Rzecz o biznesie”. Coroczny, zakrojony na szeroką skalę plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są najpopularniejsze w swojej grupie. W każdej kategorii prowadzony jest plebiscyt na grupie min 800 respondentów. Głosowanie odbywa się drogą telefoniczną i internetową.