Portal Grono w sieci IDMnet

W czerwcu IDMnet nawiązał współpracę z serwisem Grono.net – jednym z pierwszych portali społecznościowych polskiego Internetu. Dzięki tej współpracy znacznie wzmocniła się oferta sieci, w szczególności pakiety tematyczne: „Rozrywka”, „Społeczności” i „Pakiet Premium Super 20”.

Uruchomiony w 2004 roku serwis społecznościowy Grono.net szybko zdobył popularność wśród internautów dzięki swojej strukturze, opartej na tworzeniu gron tematycznych, służących budowaniu relacji z wirtualnymi znajomymi oraz wymianie opinii. Na początku istnienia możliwość zarejestrowania na portalu Grono.net miały jedynie osoby zaproszone przez innych użytkowników. Obecnie każdy może dołączyć do społeczności gronowej i z tej możliwości skorzystało już 1,4 miliona internautów, generujących miesięcznie ponad 11 milionów odsłon (dane: Megapanel PBI/Gemius, kwiecień 2012).

Serwis Grono.net oferuje reklamodawcom szeroki wachlarz form reklamowych. Niewątpliwie unikatową ofertą serwisu jest bardzo rozbudowana baza mailingowa, pozwalająca dotrzeć do miliona aktywnych użytkowników Grona, a także zwiększyć efektywność przekazu reklamowego dzięki możliwości zastosowania wielu kryteriów targetowania.

Po dołączeniu serwisu Grono.net do portfolio IDMnet pakiet „Rozrywka” sieci dociera do 9,3 milionów realnych użytkowników, pakiet „Społeczności” do 3,4 milionów, a „Super 20” – do 5 milionów realnych użytkowników, co stanowi bardzo atrakcyjną ofertę dla reklamodawców, szukających dotarcia do młodych, wyedukowanych internautów.

Źródło: IDMnet

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu